Mijn dochtertje lek elke nacht door. Ik gebruik normaal de Kruidvat luiers maar 5 skin protect. Ik heb ook de night pants skin protect maat 5. Maar het maakt totaal geen verschil.
Ze drinkt een half uurtje voor het slapen gaan een fles melk. En ze krijgt een flesje water mee naar bed. Die ze dan ‘s nachts drinkt als ze wakker wordt. Ik heb ook geprobeerd haar melk eerder te geven. Of nog even haar luier te verschonen wanneer ik zelf naar bed ga. Maar het maakt allemaal niet uit. Hoe dan ook is elke ochtend haar pyjama, slaapzak en bed drijfnat.
Heeft iemand een tip voor de beste luiers voor dit probleem ?
Je zou ook kunnen proberen of het scheelt als je de romper los laat. Soms gaat die knellen onderaan waardoor het ook kan komen. Anders maatje groter van luier of ze eventueel andersom aantrekken.
Wij doen een pamperluierbroekje aan en dan een gewone luier er over heen dus twee luiers aan en dan als je een meegroei romper hebt doe ik hem altijd op de meest ruime stand zodat hij niet te strak zit en de luier uit kan zetten.
Je kunt dus gewoon de luiers die je hebt en dan twee over elkaar aan doen. Goed op de lekrandjes letten.
Onze dochter krijgt voor het slapen gaan vaak 150ml melk.
Ik had het trouwens ook als de rompers wat aan de kleine kant werden dan kreeg ik ook meer doorgelekte luiers. Of bij een wat strakkere pyjama broekje dan ook.
Hier hielp een grotere maat romper goed, of grotere slaapzak/pyjama, even kijken of het niet te strak zit met een volle luier. Verder een maat groter qua luier of een ander merk zoals pampers