12 Reacties

4 maanden geleden

Je zou ook kunnen proberen of het scheelt als je de romper los laat. Soms gaat die knellen onderaan waardoor het ook kan komen. Anders maatje groter van luier of ze eventueel andersom aantrekken.

4 maanden geleden

Wij doen een pamperluierbroekje aan en dan een gewone luier er over heen dus twee luiers aan en dan als je een meegroei romper hebt doe ik hem altijd op de meest ruime stand zodat hij niet te strak zit en de luier uit kan zetten. Je kunt dus gewoon de luiers die je hebt en dan twee over elkaar aan doen. Goed op de lekrandjes letten. Onze dochter krijgt voor het slapen gaan vaak 150ml melk.

4 maanden geleden

Maat 6 luier proberen?

4 maanden geleden

Pampers night luierbroekje. Nooit meer gehad.

4 maanden geleden

Pampers dry night luierbroekjes sindsdien nooit meer doorgelekt + de tip van het rompertje alleen het middelste knoopje vast te doen voor de nacht

4 maanden geleden

Bedankt voor de tips. Ik ga vannacht 2 luiers proberen. En dan ga ik maandag even kijken voor de pampers dry nights.

4 maanden geleden

Ik heb de kruidvat maat 5+ ipv maat 5 bij mij lekte hij ook ineens door en deze 5+ kan meer urine opnemen.

4 maanden geleden

Reactie op DJBakker

Ik heb de kruidvat maat 5+ ipv maat 5 bij mij lekte hij ook ineens door en ...
oké ga ik daar ook eens naar kijken bedankt 😁

4 maanden geleden

Reactie op DjL23

oké ga ik daar ook eens naar kijken bedankt 😁
Ik had het trouwens ook als de rompers wat aan de kleine kant werden dan kreeg ik ook meer doorgelekte luiers. Of bij een wat strakkere pyjama broekje dan ook.

4 maanden geleden

Hier hielp een grotere maat romper goed, of grotere slaapzak/pyjama, even kijken of het niet te strak zit met een volle luier. Verder een maat groter qua luier of een ander merk zoals pampers

4 maanden geleden

Voor het slapen even op het potje. Zo komt mijn zoontje de baby ook door. Het flesje water (of melk) voor de verminderen?

vorige week

Reactie op MomM34

Pampers dry night luierbroekjes sindsdien nooit meer doorgelekt + de tip va ...
Ja hier hetzelfde