10 Reacties

2 jaar geleden

50/56 is echt groot zat! Dit jasje valt echt groot. Onze zoon was geboren met 3500 gram, en paste hem zeker de eerste vier maanden. Hij woog met 4 maanden bijna 7 kilo

2 jaar geleden

Als ze nog zo klein zijn en minimaal bewegen is (in mijn ervaring) werken met dekentjes ed sowieso makkelijker. Zowel met wandelen als in de auto. Gezien je deze vraag stelt vermoed ik dat de prijs vrij hoog is? Dus ik zou dan zeker voor een 62/68 gaan.

2 jaar geleden

Deze vallen heel groot! Ik ga voor het overall in maat 50/56.

2 jaar geleden

Ik vind ze idd ook groot vallen! Ik heb beide maten, en daarin zit ook een groot verschil, waarbij 62/68 wel 茅cht al groot is (ook voor grote baby鈥檚 denk ik馃槈)

2 jaar geleden

50/56, die jasjes vallen 茅cht heel groot. Mijn dochter is gemiddeld qua lengte en gewicht en heeft maat 86, maar past haar jasje (maat 74) nu perfect

2 jaar geleden

Ze vallen heel groot, wij hadden uiteindelijk vanwege voorraad voor ons zoontje 62/68 en gewoon omgeslagen. Is echt te groot in het begin maar was wel makkelijk 馃ぃ maar als je het passend wilt is 50/56 beter

2 jaar geleden

50/56! Ze vallen echt groot, mijn dochter heeft hem gedragen tot en met ze in maat 74 zat 馃槄馃憣馃徎

2 jaar geleden

Bedankt allemaal!! Ik ga dan voor maat 50/56

2 jaar geleden

Ik heb 62 gekocht

2 jaar geleden

Bij onze eerste had ik maat 50/56 en die heeft onze dochter ruim 3 maanden gedragen. Daarna maat 62/68 ook een hele tijd. Ze zwom aan het begin echt in maat 50/56.