9 Reacties
één maand geleden
Wij hebben Rascal & Friends luiers, echt top. Echt een enkele keer dat de spuitluier (inderdaad door tandjes) er nog door komt maar bijna niet!
één maand geleden
Dankjewel, rascal en friends hebben we al, randje omvouwen doen we ook. Het is zo dun dat het er alsnog uitkomt, vooral ook bij de benen.
één maand geleden
Helaas geen tips, behalve veel extra kleren en hydrofiele doeken hebben liggen, maar wij hebben hetzelfde gehad. Ongeveer 2 weken. Ons zoontje kreeg ook tandjes en had zoveel poepspuitluiers dat ik geen poep meer kon zien🙈. Normaal had hij er niet extreem veel last van, maar afgelopen keer dus op die manier.
één maand geleden
Reactie op Maanenzon
Misschien een gekke vraag maar Ruikt het ook naar koeienmest? Hier wel name ...
Haha het is een behoorlijk heftige zure lucht ja!
één maand geleden
Reactie op roni12
Helaas geen tips, behalve veel extra kleren en hydrofiele doeken hebben lig ...
Haha verschrikkelijk hè, ze belden vandaag zelfs van de opvang 🙈 die hebben haar ook 2 keer in bad moeten doen.
één maand geleden
Reactie op november23mommy
Haha verschrikkelijk hè, ze belden vandaag zelfs van de opvang 🙈 die hebbe ...
Ja joh geen beginnen aan. Heb hem op een gegeven moment thuis hem maar enkel in zn romper liggen want ik was t wel zat om 5 setjes kleding erdoorheen te jassen in een dag🤣
Maar ook die lucht🤢 Zo ongelofelijk zuur😖
Enige waar ik wel op letten was of hij niet daadwerkelijk koorts kreeg en ook dat hij genoeg vocht binnen kreeg. Verder zolang hij gewoon plasluiers had en gewoon in normale stemming liet ik t maar gewoon zoals t was. Kon er weinig aan veranderen 🥲
één maand geleden
Ja klinkt echt als tandenluiers haha, ik heb ook rascal en friends. Heel tevreden over, maar die houden idd die extreme spuitluiers ook niet droog🫣