10 Reacties
4 maanden geleden
Fidget spinners die aan het raam kunnen. Speelgoed wat je kunt ophangen. Boekjes. Zelf gaan wij zaterdag richting zweden rijden, en ik ga achter in zitten en merk dat dat ook altijd wel helpt voor langere autoritjes.
4 maanden geleden
Hoe oud is je baby? Kom net terug van een vakantie in Frankrijk met 9 maanden oude baby, ging prima! Zat zelf achterin, had lekker wat fruit en koekjes mee. Hij sliep heel veel en als hij wakker was gaf ik hem een speeltje of ging ik samen met hem spelen. :) zou me er niet te druk om maken!
4 maanden geleden
Wij hebben veel verschillend speelgoed meegenomen. Rammelaars, kapitein kalamari, freddie fruitvlieg, simpele badeend, knisperboekjes en dan vaak wat nieuws aanbieden. Geen ultieme tip helaas maar hier werkte de afwisseling en bij echt krijsen terwijl het nog 15 min tot stop was deden wij toch even een filmpje aanzetten
4 maanden geleden
Vergeet een eventuele knuffel waarmee je kindje slaapt en een bijtring oid niet. En idd zorgen dat je kunt afwisselen onderweg. En bij ons was de spiegel aan de zitting en uitkomst ze zag zichzelf en kom oogcontact met ons maken
4 maanden geleden
https://www.bol.com/be/nl/p/taf-toys-activiteitencentrum-baby-voor-in-de-wagen-penguin-play-kick-car-toy/9300000132633092/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--9300000132633092&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmP65D_VyJgo9p2Oir4rEaIqn&gclid=Cj0KCQjw0Oq2BhCCARIsAA5hubV36ip01tMTG7bbEJZAfZCxvobOOWHvu1thnbGVVj-l1pIQuhErxp8aAjdsEALw_wcB