14 Reacties
2 jaar geleden
Hi, wij hebben hier ook een paar dagen van intense krampjes gehad.
Ik heb deze buikkramp olie besteld: https://www.pharmaclarehealthcare.nl/Buikkrampolie
2 jaar geleden
Ik heb echt alles geprobeerd maar dit is de oplossing bij alle vier mijn babys je merkt meteen verschil ! Mijn babys hadden ook allemaal hele erge krampjes !

2 jaar geleden
Reactie op DominiqueVreugdenhil
Hi, wij hebben hier ook een paar dagen van intense krampjes gehad.
Ik heb d ...
Werkte echt meteen, heeft wel een homeopatische geur. Maar dit in combinatie met bactiol baby druppels. En dit werkt echt uitstekend!
2 jaar geleden
Baby buikjes olie van weleda, warm maken tussen je handen en op haar blote buikje aanbrengen en rondjes blijven draaien boven haar navel. Draai haar op haar zij dicht tegen je aan. Helpt hier goed maar mijn zoontje heeft het niet zo extreem als jij omschrijft. Sterkte mama 🍀😘
2 jaar geleden
Reactie op mirjamsfaa
Ik heb echt alles geprobeerd maar dit is de oplossing bij alle vier mijn ba ...

Ik gebruik dit momenteel ook twee dagen. Ik ben benieuwd hoe dit voorbereid wordt gezien ze maar 1,5 schep per dag mogen hebben. Doe je in in het flesje met voeding gelijk 1,5 schep in of verdeel je het over de gehele dag heen dus 3x halve schep?
2 jaar geleden
Reactie op Cato12
Hoe geef je deze met borstvoeding? Ik wil niet opeens alles moeten afkolven ...
Ik geef het met een beetje afgekolfde melk, dus niet een hele voeding. 20 of 30 ml. En daarna geef ik gewoon nog de borst. Zo kun je en de probiotica geven en kan je kindje ook wennen aan de fles.😊
2 jaar geleden
De Orthidlor Start werkt bij ons ook goed. We geven daarnaast ook Sap Simplex.
Je zou de ostiopaat kunnen proberen. Baat t niet dan schaadt t niet.
Door de osteopaat kwam ik erachter dat het fietsen met de beentjes en het masseren van het buikje niet tijdens de krampjes moet, maar juist op de momenten dat ze ontspannen zijn. Uiteindelijk zou er dan wat druk van het buikje af gaan en verlichting geven.
Als ik t goed lees geef je borstvoeding? Als je de fles geeft zou je anders je kindje ook liggend de fles kunnen geven (op de zij laten liggen).
Door de dag heen je kindje wat vaker op de zij leggen (onder toezicht), dan gaat de druk ook wat van het buikje af.
Hier was het in het begin ook heel heftig met de krampjes, maar nu gaat het beter (gelukkig!).