20 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb geen ervaring nog maar vrienden van mij wel en die zijn heel tevreden met de wasbare luiers. Tip is wel om eerst een luier consult te doen(bijvoorbeeld via nappy's)zodat je weet welke systemen er allemaal bestaan en te zien wat het beste bij jou past. Er is hier ook een algemeen topic over wasbare luiers, als je daar je vraag stelt krijg je denk ik meer respons.
2 jaar geleden
Dit is het algemene topic https://community.24baby.nl/forum/baby/wasbare-luiers-algemeen-topic-deel-5-65O1La
2 jaar geleden
Yes wij gebruiken ze voor de eerste en willen beide niet anders. Mijn man was eerst ook zoveel van pff heb je haar weer met d'r duurzame gedoe. Was met gebruik direct helemaal om. Wij gebruiken een tweedelig systeem met een onderluier van nappys en verschillende merken overbroekjes. Wij hebben wel bij nappys.nl een consult gedaan zodat we wat duidelijker beeld hadden wat er precies voor systemen zijn want t internet is echt een soort doolhof al t gaat om wasbare luiers. Dat hielp ons heel erg. Ook heb ik een aantal verschillende luiermerken aangeschaft om te kijken wat t beste zou passen. Dus ik adviseer niet gelijk in een keer alles te kopen, er is zoveel verschillend en het is natuurlijk nogal een investering die je in een keer doet. De luiertjes die we niet gebruiken omdat ze niet fijn werkte voor ons heb ik weer verkocht op vinted. Als je wil kan je me persoonlijk een berichtje sturen als dat gaat hier.😊
2 jaar geleden