8 Reacties

7 maanden geleden

Hier heeft een slaapcoach heel goed geholpen, en mijn schoonzusje had er ook eentje ingezet. Zij had een andere maar die heeft ook echt geholpen.. ik zal wel uitgebreid onderzoek doen naar de methode die ze hanteren en dan afwegen welke coach bij je past! Sterkte 🍀

7 maanden geleden

Reactie op Synicol

Hier heeft een slaapcoach heel goed geholpen, en mijn schoonzusje had er oo ...
Wat fijn! Mag ik vragen welke methode bij jullie is gebruikt? ☺️

7 maanden geleden

Wij hadden bureau van slaap, die staan erg voor een kindje niet alleen laten huilen en volgen de wakkertijden van kindjes. Schoonzusje had slaaptips voor babys, daar zitten ze wat meer op structuur en ritme

7 maanden geleden

Bij mij niet, het aanpassen van bepaalde dingen wel. Ik heb 2 slaapcoaches gehad, 4 boeken bij verschillende coaches gekocht. Ik moet wel zeggen de tips die ze geven zijn misschien dingen waar je zelf ook opzoek naar kan gaan.. ze delen ook vaak heel veel op hun Instagram.

7 maanden geleden

Ons meisje was/is ook een moeilijke slaper. De slaapcoach heeft zeker geholpen maar ze blijft wel een moeilijke slapen.

7 maanden geleden

Er is natuurlijk ook geen "gouden" oplossing. Ook na de slaapcoach heeft ons zoontje nog nachten dat hij wakker wordt. In ons geval heeft het vooral geholpen om de stap te maken van in onze armen in slaap naar wakker in zijn bedje kunnen leggen. Ook heeft het voor ons erg geholpen dat er even iemand extern was die het plan voor ons had gemaakt hoe we het aan moesten pakken, wat veel van de onenigheid tussen mij en mijn vriend weg had gehaald. We konden om 4:00 in de nacht met oververmoeid niet meer heel goed overleggen en kregen dan frustraties naar elkaar. Het was dus geen oplossing waardoor ons kindje direct altijd als een wonderkindje sliep, maar heeft op die manier voor ons veel rust gebracht.. Maar elke situatie is natuurlijk anders, dus je moet goed afwegen voor jezelf waar je behoefte ligt denk ik :)

7 maanden geleden

Hoi! Ik zou het zeker aanraden. Wij hebben een slaapcoach ingeschakeld toen ons dochtertje 5 maanden was. Al heel snel merkte we verbetering, natuurlijk is het op en af maar de slaapcoach was altijd bereidt om weer opnieuw mee te kijken. Toen onze dochter 1 jaar was begon ze weer heel slecht te slapen. De slaapcoach heeft toen echt met ons meegekeken naar aanleiding van een log van onze dochter. Alles via app/mail maar wel persoonlijk. Nu slaapt ze 12 uur in de nacht aan een stuk en 1 slaapje van ca. 2 uur in de middag. Dochter is nu 17 maanden. Wij hadden Anouk van de Slaapclub. Ze komt echt met kleine tips die wel een heel groot verschil kunnen maken. Sterkte!

7 maanden geleden

Voor ons dochtertje heeft het niet heel erg geholpen maar vind het wel een positieve ervaring. We hebben een slaapcoach die Cesar/Mensendieck therapeut is waardoor je de eerste 18 behandelingen vergoed krijgt uit de basisverzekering, dat maakt de drempel om te gaan ook minder hoog.