10 Reacties

9 dagen geleden

Jup hier ook, maar hier bleek hij uiteindelijk ook keelontsteking te hebben en is dus niet fit dus zal daar wel door komen denk ik.. Maar voor hij ziek werd was hij ook al ineens echt kieskeurig.. Zit me ook af te vragen hoe lang dit er gewoon bij hoort en wanneer ik me zorgen moet gaan maken..

9 dagen geleden

Reactie op Synicol

Jup hier ook, maar hier bleek hij uiteindelijk ook keelontsteking te hebben ...
Ze was hier ook niet fit. Zure poep, veel huilen, ik dacht een tandje maar kan ook een buikgriepje zijn geweest. Daarvoor at ze prima, helemaal niet echt kieskeurig. Nu is het echt drama. Onze eerste is een moeilijke eter, dus we maken ons niet zo heel snel druk. Maar ze at hiervoor eigenlijk heel goed, ik vind het zo gek dat ze ineens echt niets wil.. knijpfruit, yoghurt en een biscuitje is wat we er in krijgen.

9 dagen geleden

Bij ons was het een fase welke uiteindelijk een week of 2/3 geduurd heeft. Wilde alleen yoghurt of een knijpfruit of een flesje. Gelukkig na die fase weer normaal aan het eten zoals hij altijd doet.

9 dagen geleden

Ja hier ook. Hij wilt alleen banaan, niks anders is goed ineens qua fruit. Brood gaat nog goed gelukkig. Avondeten is eerst drama, maar zodra die de eerste hap binnen heeft is het meestal goed. Maarr daarbij is die wel ineens heel kieskeurig, het liefst eet die alleen vissticks met aardappelen 🥲. Hiervoor at die álles. Hopelijk duurt deze fase niet lang!

9 dagen geleden

Wat hier helpt is afleiden tijdens het eten. Dus een stapel bakjes in de handen geven of de tv aan, dan gaat eten meestal wel goed. Zonder iets in haar handen weigert ze te eten en is het gillen. Er zijn wel dagen bij dat ze na een paar hapjes gewoon echt niet meer wil. Dat is dan maar zo. We geven wel ‘s avonds nog een fles van 150/5 voor het slapen gaan in de hoop dat dat haar tot de ochtend gevuld houdt.

9 dagen geleden

Vervelend voor iedereen maar ergens wel fijn om te lezen dat meer dit ervaren. Er ging wonder boven wonder vandaag ineens een broodje in. Ik hoop dat we er nu na zo’n 2 weken doorheen zijn😅

9 dagen geleden

Same ! Kan opeens heel gefrustreerd worden rondom eten wat hij eerst heel lekker vond. Weigert soms ook heel fel het eten na een aantal happen. Niet altijd leuke eetmomenten nu maar zal wel een fase zijn haha

8 dagen geleden

Reactie op Koraaltje

Ze was hier ook niet fit. Zure poep, veel huilen, ik dacht een tandje maar ...
Mijn zoontje eet ook elke keer dat hij ziek is heel weinig tot niets. Komt vanzelf weer goed na een paar dagen. Maar ik begrijp hoe frustrerend het is. Voelt heel onnatuurlijk he!

8 dagen geleden

Jaa hier ook, wel is hij ziek. Alleen banaan en de fles ging er in. Zou niet gaan forceren, het komt goed!

8 dagen geleden

Hier ook drama, fles ook knijpfruit ook ok avondeten mwah. Ik wordt er gefrustreerd van ben ook bang dat hij zijn zin doordrijft ofzo… kan dat al? Of is het tanden? Ps hij heeft wat verhoging 38 graden