6 Reacties

3 maanden geleden

Goed dat je het even van je afschrijft! Klinkt alsof er een boel frustratie bij hem zit.. en helemaal geen dutjes overdag is wel pittig. Misschien dat hij daardoor ook zo’n gedrag laat zien? Wat proberen jullie allemaal met slapen? Misschien heeft hij tijdelijk wat meer hulp nodig met in slaap komen? Wandelwagen/draagzak/auto? En hoe zijn de nachten? Misschien helpt het om ipv nee te zeggen auw dat doet pijn en hem dan even weg te zetten? Heeft hij last van doorkomende tandjes denk je? Je doet echt niks verkeerd en het is zo lastig als ze nog niet kunnen praten en zeggen wat hun dwars zit! Iedereen doet z’n best en het is toch super van je dat je hier om ervaringen van andere vraagt ❤️❤️

3 maanden geleden

Hier ook een pittige man die in ieder deel van mijn lichaam zijn tanden zet, slaat in het gezicht en knijpen… ook wij zoeken nog naar een oplossing want niks lijkt te helpen, zachte rustige toon nee zeggen, auw zeggen, auw roepen, even ‘boos’ kijken en nee/auw zeggen. Meneer vind alles leuk en lacht zich een ongeluk en gaat vrolijk verder

3 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Goed dat je het even van je afschrijft! Klinkt alsof er een boel frustratie ...
Dank je voor je lieve reactie ❤️ de nachten verlopen gelukkig wel goed een enkel keertje word hij een aantal keer huilend wakker. Soms neem ik hem dan gewoon lekker bij me en slaapt vervolgens door. Wegleggen heb ik vandaag geprobeerd en dan gaat hij heel hard huilen en vervolgens hoor ik hem daarna lachen 🫣 en inderdaad zo lastig dat ze nog niet kunnen praten. Het valt me wel op dat dit meestal gebeurd voor het slapen gaan.

3 maanden geleden

Reactie op xxsillyxx

Hier ook een pittige man die in ieder deel van mijn lichaam zijn tanden zet ...
Pfff lastig he? Ik heb ook echt geen referentie en weet het soms ook niet meer… ik vraag me soms echt af waar het vandaan komt. Hopelijk een fase die snel voorbij is ☹️

3 maanden geleden

Reactie op Anoniem100

Dank je voor je lieve reactie ❤️ de nachten verlopen gelukkig wel goed een ...
Misschien is het een teken dat hij moe is dan? En even moet ontladen? Moeilijk hè.. gewoon dingen blijven proberen en kijken wat werkt

3 maanden geleden

Reactie op Anoniem100

Pfff lastig he? Ik heb ook echt geen referentie en weet het soms ook niet m ...
Ik zet hem tegenwoordig gewoon weg of geef hem even geen aandacht dan zeg ik nee jij doet mama pijn en draai ik me even om. Helpt 2 minuten maar het idee is er