10 Reacties
6 maanden geleden
Heb ik ook! Zo vreemd.. ik krijg achter op mijn hoofd extreme klitten. Ik slaap niet op die plek zeg maar. Anders kon ik het nog verklaren. Alleen bergen crèmespoeling werkt iets. Ik vind het bijzonder vreemd
6 maanden geleden
Reactie op Ninaschuurman
Heb ik ook! Zo vreemd.. ik krijg achter op mijn hoofd extreme klitten. Ik s ...
Ik heb het zelfde heb jij al een manier om er mee om te gaan 😔 schaam me er zo voor
6 maanden geleden
Na 30 jaar crèmespoeling te hebben gebruikt, per toeval ermee gestopt en het bevalt mij zeeeeeer goed!. Ik kon niet zonder crèmespoeling. Tijdens mijn kraamweek was het op en ben het telkens vergeten aan te schaffen. Op een gegeven moment (naast haaruitval natuurlijk) zag ik dat mijn haar begon te glanzen. Voor de punten gebruik ik wat serum. Maar echt zo blij mee, mij lokken zijn veel mooier geworden. Ik had altijd futloos haar en gebruikte zogenaamd volume shampoo en conditioneeer. Ik probeerde altijd wel van alles maar ik heb nu ontdekt dat wanneer je iets uitprobeert met je haren het wel even 3 maanden minimaal moet volhouden. Je ziet dan pas echt het effect. Meestal stoppen we gelijk al na 1 of paar wasbeurten.
6 maanden geleden
Nee mn haar voelt niet extreem droog, ondanks dat ik het om de dag wel moet wassen. Had voor mijn zwangerschap al wel snel vet haar (fijn stijl haar) maar dat lijkt alleen maar sneller te komen 😅 wel weer en stuk futlozer dan in mn zwangerschap 🥲
6 maanden geleden
Hier juist heel vet. Bij mij komt het door de hormonen, gaat beter zodra de tijd verstrijkt
5 maanden geleden
Reactie op JipSky2023
Ik heb het zelfde heb jij al een manier om er mee om te gaan 😔 schaam me e ...
Iets korter knippen dan normaal, iets meer laten uitdunnen, crème spoeling, met werk haar vast..... in vrije tijd is het bijna alsof ik met mijn vingers in het stop contact heb gezeten. Ik ga wel vaak slapen met nat haar, dat is misschien dom?