5 Reacties

vorige maand

Hier eentje die nog geen eens 2 is driftbui al gaat het niet zoals zij bedacht of al krijgt ze het niet. Ik probeer echt rustig te blijven en herhalen hoe wij het gaan doen bijv voordat wij naar buiten gaan herhalen dat ze eerst de schoenen en jas moet pakken voordat we naar buiten kunnen en zeggen ik zie dat het niet gaat zoals jij wil we gaan het zo doen dan lukt het wel. Emotie benoemen en aangegeven hoe ik wel kan helpen of hoe wij het kunnen oplossen. Vooral ook denken het is een fase馃檲馃檲

vorige maand

Je bent niet de enige en je hoeft je echt niet te schamen! Iedereen met kinderen gaat hier doorheen! Onze dochter kan ook echt krijsen. Tjah het is niet leuk meer het hoort erbij. Mensen die het vervelend vinden kunnen ook en blokje omlopen haha. Al begrijp ik je gevoel heel goed hoor! Succes mama! Ook hier komt uiteindelijk weer een einde aan, het is de faaassseee haha.

vorige maand

Ik snap jou helemaal.. vanochtend gezellig naar het bos, uit het niets tijdens het teruglopen een ontzettende driftbui met gillen en krijsen. Thuis ook ontzettend aan het uitdagen. Ik had hiervoor een heel ontspannen kind, maar ik herken hem soms bijna niet meer. Zondag wordt hij 2.

4 weken geleden

Oh ja vreselijk, ik wil de winkel nu ook echt vermijden. Ook weggaan van iets leuks is echt extreem gevecht. Voorheen hielp het om hem voor te bereiden maar ook dat gaat niet meer ok茅 haha馃槄 en dan al die blikken die je krijgt, wat ik ook snap, maar ik voel me wel opgelaten

4 weken geleden

Hier is mijn dochter ook veranderd in een driftbui monster. Ze wordt morgen 2 en ze is al 2 weken "anders". Niet weten wat ze wilt. Dingen vragen en als ik die dan wil geven neeheee mama hoef ik niet en vervolgens huilen en boos zijn als ze het niet krijgt. Krijsen is er ook bij gekomen... Verschrikkelijk 馃お