4 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben toevallig gisteren bij de gynaecoloog geweest ivm heftige bloedverlies tijdens de menstruatie. Een van de vragen die ik kreeg was of ik erge krampen had. Zou dus zeker je huisarts vragen voor een door verwijzing naar de gynaecoloog. Dan kijken ze alles even na en wie weet zien ze wel een oorzaak van de krampen. Niet helemaal hetzelfde omdat ik het met bloedverlies heb ipv krampen. Maar wel soortgelijk dat het ineens heel anders is sinds de bevalling. Ik ben ook in November 23 bevallen.

2 maanden geleden

Bekend verhaal, ik zei deze week tegen mijn man "het is een soort van mini bevalling en ik voel echt hetzelfde als toen de weeën net begonnen. En had echt veel meer bloedverlies" Geen idee of dit extreem is, of normaal. Maar als het volgende maand weer zo is, ga ik toch even naar de huisarts, kan nooit kwaad.

2 maanden geleden

Ons zoontje is van Aug 23. Ik was voorheen altijd kort en licht ongesteld 2/3 dagen. Sinds de bevalling is het veel langer en heftiger. Op het moment ben ik al twee weken ongesteld. Wel minder bloedverlies dan de eerste week maar wel nog buikkrampen. We willen over een tijdje voor een tweede gaan, maar op het moment ben ik dus nog ongesteld tijdens mijn ovulatie. Erg lastig dat vrouwen lichaam.

2 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties, vervelend dat jullie ook zo’n heftige menstruaties hebben😞 mocht het deze maand weer zo heftig zijn ga ik langs de HA, kan inderdaad nooit kwaad het eens na te laten kijken!