17 Reacties

12 dagen geleden

Ikook hebt heel erg met vlagen en dan volgende dag vind ik alles best weer heel zwaar en intensief en wil ik het niet denk beetje mn hormonen die me zitten te moodswingen 😂

12 dagen geleden

Onze dochter is morgen 6 maanden en we hebben nu net 1 cyclus geprobeerd. Maar was helaas niks. Wij willen ook graag een heel klein leeftijdsverschil en mijn vorige zwangerschap was een droomzwangerschap met geen lichamelijke klachten dus mijn lichaam had niet veel herstel werk 😝

12 dagen geleden

Ja ik ook, eigenlijk al vanaf een uur na de geboorte van onze dochter zij is nu 5.5 maand oud. Gevoel is ook nog niet weg geweest. Maar partner ziet het zo snel nog niet zitten.

12 dagen geleden

Ik heb het ook met vlagen maar ik herinner mezelf dat mijn lichaam ook rust nodig heeft minimaal 9 maanden. En wij willen al onze aandacht nog aan ons meisje geven want zodra er nog een baby komt moet je al je aandacht weer verdelen.. ik wil nog helemaal genieten van haar💞💞

12 dagen geleden

Reactie op Defne-xxx-

Onze dochter is morgen 6 maanden en we hebben nu net 1 cyclus geprobeerd. M ...
Hier ongeveer hetzelfde! Heerlijke zwangerschap en fijne bevalling gehad ❤ Dochtertje is nu bijna 6 maanden en ik ben nu 8 weken zwanger van de tweede. Ik kijk er erg naar uit om ze samen op te zien groeien!

11 dagen geleden

Vraagje voor de dames dir alweer zwanger zijn: geven jullie borstvoeding?

11 dagen geleden

Ik mis het ook enorm! En zou nu ook meteen weer zwanger willen zijn. Maar toch nog eventjes wachten... ik geef ook nog steeds bv en heb mijn maandstonden nog steeds niet gehad 🤭

11 dagen geleden

Reactie op bebegimm2021

Vraagje voor de dames dir alweer zwanger zijn: geven jullie borstvoeding?
Ik niet. Ik heb in het begin gekolfd, maar dat was lang niet genoeg. Toen al snel overgegaan op kunstvoeding

11 dagen geleden

Mijn jongste zoon is nu 5 maanden. 1,5 maand geleden helaas een miskraam gehad met 6 weken maar afgelopen maandag en vandaag positieve testen in m’n handen gehad. Morgen naar de gynaecoloog om te kijken of het echt zo is.

10 dagen geleden

Reactie op NikitaDelilah

Ik heb het ook met vlagen maar ik herinner mezelf dat mijn lichaam ook rust ...
Dit dus! Wij hebben daarom afgesproken om onze dochter eerst een jaar te laten worden voordat we voor een 2e gaan 😁

10 dagen geleden

Nouu.. Onze oudste wordt over 1,5 week 3 en de tweeling is net 6 maanden. Dat is op zich al pittig genoeg... Verder keizersnede gehad dus advies om eerste jaar niet opnieuw zwanger te raken😉

10 dagen geleden

Ik mistte het zwanger zijn wel, maar zat er eigenlijk voorlopig echt nog niet op te wachten. Gisteren toch een positieve test. Vind het echt super spannend allemaal, ik zie mezelf echt nog niet voor me als mama van 2 kinderen. Ook nog eens met maar 14 maanden leeftijdsverschil 😳

10 dagen geleden

Ik mis het zwanger zijn al vanaf de geboorte. We willen graag een tweede en niet al te veel tijd tussen de kindjes want ik ben 36. Ik denk dat we weer gaan proberen als onze dochter minimaal een jaar is. Ik wil graag eerst helemaal herstellen, terug zijn op mijn oude gewicht en van onze dochter haar eerste jaar eerst alles mee maken voor we al uitkijken naar de tweede. Ik hoop dat een tweede ons gegund is. Wil ook graag opnieuw bevallen en dan zo graag zonder inleiding van 4 dagen. Zo benieuwd hoe dat is, zonder ballonen, pillen, water laten breken en weeën opwekkers.

9 dagen geleden

Reactie op Joyce&Bas

Mijn jongste zoon is nu 5 maanden. 1,5 maand geleden helaas een miskraam ge ...
De gyn zag een vroege zwangerschap. Nu afwachten of deze zwangerschap wel goed gaat. Zo ja, dan mogen wij onze 3e kindje verwelkomen 🥰

9 dagen geleden

Reactie op Joyce&Bas

De gyn zag een vroege zwangerschap. Nu afwachten of deze zwangerschap wel g ...
Oh wat spannend! Toch voorzichtig gefeliciteerd hoor!

8 dagen geleden

Ik heb dit ook! Het liefst willen we alweer proberen, maar we wachten toch nog even. Aan de ene kant voel ik me ook schuldig tegenover mn kindje dat ik deze gedachte al heb..

8 dagen geleden

Ohh nee dit heb ik echt niet😂 mis het zwanger zijn soms wel en zou zelfs nog wel een keer willen bevallen. Maar wij houden lekker bij 1 kindje😊