9 Reacties

2 dagen geleden

Ik volg. Hier is een concentratie boog van 2 seconde, en kan moeilijk zelf spelen best frustrerend als iemand tips heeft

2 dagen geleden

Speel keuken, magnetische tegels zijn hier een grote favoriet

2 dagen geleden

Hier zijn de janod magneetdoosjes favoriet. En dan vooral in en uit het doosje doen. Of in andere doosjes. Laatst hebben ze ontdekt dat ze plakken op de tafelpoot dus dat is ook lang leven de lol haha.

2 dagen geleden

Hier is duplo favoriet. Daar kan ze lang mee spelen

2 dagen geleden

Zoontje is nu 2 jaar en een maand en eindelijk begint ie normaal te spelen. Ervoor was alles gewoon mooi sorteren naast elkaar en dat was zijn manier van spelen met alles. Ondertussen speelt hij wel graag met Vtech Toet Toet en Paw Patrol figuurtjes. Dus nu enkele van de voertuigen van Paw Patrol/Rubble en Crew besteld samen met Toet Toet Bluey autootjes, enkele gewone voertuigjes en Blueys buurt speelset (ook Vtech toet toet). De Furreal friends maken ook een opmars. Hij kan er dagenlang mee rondlopen en dan ineens een week geen interesse hebben.

11 uur geleden

Reactie op Cheds

Zoontje is nu 2 jaar en een maand en eindelijk begint ie normaal te spelen. ...
Als hij van sorteren houdt (dat is ook spelen!) kijk eens naar het houten open einde speelgoed van Grapat. De Nins super set hebben wij voor zijn verjaardag gekregen (wel even wat duurder) en hij speelt er heerlijk mee. Er zit geen doel aan en kinderen kunnen zelf weten wat ze er mee doen en dat maakt dat ze zelf eindeloos vari毛ren en hun fantasie er op los laten. Als het speelgoed wat zeg maar maar 1 ding kan, ligt hier na een dag in de hoek dus voor ons zijn dit soort dingen een uitkomst. Ik wist ook niet dat het bestond tot nu 馃槀

11 uur geleden

https://kinderwonderland.nl/products/grapat-super-set-carla-nins庐-ringen-en-munten-120-delig En dan het leukst in combi met een set stapelstenen (wij hebben van Jindl, niet die dure) en nog wat gekleurde pittenzakjes. Eindeloos vari毛ren!

11 uur geleden

Ik zei eerst ook wat belachelijk veel geld voor wat houten dingetjes maar t is echt heel leuk! Vind het zelfs zelf leuk om het te sorteren 馃槀