10 Reacties

één maand geleden

Wij hebben bootjes en een Nijntje badboekje, die vind ons zoontje ook heel leuk! Voor zijn verjaardag krijgt hij foam figuurtjes die plakken aan het bad, heel makkelijk

één maand geleden

Wij hadden deze voor onze oudste al en verder hebben ze ook puzzels voor in bad die aan de muur blijven plakken en/of bad zelf ook nog

één maand geleden

Deze staat nog op onze wishlist: https://be.shop-orchestra.com/nl/kinderverzorgings-producten/bad/badspeeltje/badspeelgoed-muzikale-kikker-fontein-PJQGPS.html

één maand geleden

Reactie op 89Emmy89

Wij hebben bootjes en een Nijntje badboekje, die vind ons zoontje ook heel ...
Ik kwam hier om foam figuurtjes te zeggen. Die zijn echt een grote hit hier! Alleen gaan ze wel nog steeds de mond in, dus we moeten goed opletten erbij.

één maand geleden

Reactie op Cheds

Wij hadden deze voor onze oudste al en verder hebben ze ook puzzels voor in ...
Werkt dat goed met dat sproeiertje?

één maand geleden

Badbekertjes zijn hier een grote hit en de handsproeier 😅

één maand geleden

Reactie op Rose River

Werkt dat goed met dat sproeiertje?
Ja heel goed. Je kunt hun haartjes ook goed met uitspoelen overigens 😅

één maand geleden

Reactie op DDoorn

Badbekertjes zijn hier een grote hit en de handsproeier 😅
Badbekertjes hier ook, behalve dar ze er dus de hele tijd uit wil drinken, alles wat op een bekertje lijkt gaat naar dr mond en "drinkt" ze. Dus ik volg ook, voor een ander idee

één maand geleden

Reactie op Mayomolen15

Badbekertjes hier ook, behalve dar ze er dus de hele tijd uit wil drinken, ...
Wat toevallig, dat doet mijn zoontje dus ook. Ik gebruik geen olie/zeep in bad, dus t kan geen kwaad gelukkig.

één maand geleden

Reactie op DDoorn

Wat toevallig, dat doet mijn zoontje dus ook. Ik gebruik geen olie/zeep in ...
Ik gebruik wel olie omdat ze anders erg last van exceem krijgt, dus dat is in ons geval dus echt niet handig🤭