23 Reacties

4 maanden geleden

Rupsje nooitgenoeg ❤️ Maar eigenlijk alles met kartonnen pagina’s. Bij de action hebben ze nu hele simpele, kartonnen boekjes met felle kleuren voor een euro ofzo. Die doen het hier ook heel goed! Verhaal is prut, maar mijn dochter vindt het prachtig om de pagina’s te bladeren en… ja.. erop te kauwen 🤓 Boekjes met papieren pagina’s sneuvelen direct onder de grijphandjes 🙈 Boekjes met flapjes en voelstukjes zoals Nijntje op de Boerderij, Dribbel, of Dikkie Dik doen het ook goed :)

4 maanden geleden

Alles met katten, omdat we er zelf ook 2 hebben, dus dat is fijn herkenbaar. Voelboekjes zijn ook erg populair. En idd, alles met dikke kartonnen pagina's is tot ongeveer 1,5 jaar wel een must.

4 maanden geleden

Lang leve de bieb gratis boeken lenen. Alle soorten boeken zijn hier leuk!

4 maanden geleden

Alle boekjes van Bobbi. En dan op dit moment vooral de flapboekjes

4 maanden geleden

Hier ook fan van de bibliotheek! Alle baby boekjes worden daar gewassen en/of afgenomen nadat ze uitgeleend zijn, sinds ik dat wist haal ik om de week 6 nieuwe boeken en mijn zoontje is er gek op! Heb al vanalles in huis gehad. De badboekjes vindt hij geweldig en de kartonnen boekjes met flapjes waarachter iets verstopt zit zijn momenteel een hit!

4 maanden geleden

-Zoek en vind Jungle (je hebt meerdere soorten) - Mijn voelwoordenboek Tellen (heb je ook meerdere soorten van) - Kijk en ontdek De boederij (heb je ook meerdere soorten van)

4 maanden geleden

Beestje waar ben je en Poes waar ben je (want twee poezen thuis) zijn hier ook een hit. Verder de vingerpop boekjes van Hema geloof ik, wij hebben Baby Eekhoorn en Baby Vos, ook super leuk (ook om op te bijten).

4 maanden geleden

Hier ook fan van de bieb! Maar zijn absolute favoriet is Kleine Beestjes - Slakje kruipt door het bos

4 maanden geleden

Paco!!

4 maanden geleden

Coco kan het

4 maanden geleden

Kiekeboek wilde dieren en het dieren tongenboek.

4 maanden geleden

- Alle varianten van … waar ben je? (Poes, leeuw, eend, etc) - Kiekeboe huis - Kiekeboe wie zit daar, Nijntje? - Mijn tuin (flapjes, voelstukjes en geluidjes) Ik haal ze ook eerst bij de bieb, maar soms zijn ze zo favoriet dat ik ze niet terug wil/kan brengen en probeer ze dan op Vinted of Marktplaats te kopen😁

4 maanden geleden

Leuke suggesties allemaal! Ik ga eens even kijken!

4 maanden geleden

Leuk topic! Wanneer lezen jullie precies voor? Onze dochter is nogal ondernemend en heeft de rust niet lekker op schoot te zitten voor n boekje. Probeer het wel voor t slapengaan als ze beetje moe is.

4 maanden geleden

Reactie op Bloem55

Leuk topic! Wanneer lezen jullie precies voor? Onze dochter is nogal ondern ...
Ons kindje is van het neerleggen en met rust laten bij het naar bed gaan, die wordt zo onrustig van een lang en uitgebreid ritueel 😂 Ook altijd zo geweest. Wij lezen vooral dus overdag veel tussendoor. De oudste is sowieso wel verzot op lezen, dus die komt er vaak om vragen tijdens het spelen, dan neem ik de baby ook op schoot en gaan we met z'n drieën lezen. En als meer vast moment wel tussen het avondeten en naar bed gaan, lekker met z'n drieën op de bank. Dan breng ik daarna de kleine naar boven en mag de oudste nog even doorspelen tot het bedtijd is.

4 maanden geleden

Reactie op Bloem55

Leuk topic! Wanneer lezen jullie precies voor? Onze dochter is nogal ondern ...
Wij lezen ook overdag een beetje tussendoor! Vaak speelt ze al met haar boekjes, dan pak ik er 1 en komt ze naar me toe kruipen 🥰 Soms heb ik gewoon zin om even samen te zitten en pak ik een boekje haha

4 maanden geleden

Reactie op Rose River

Beestje waar ben je en Poes waar ben je (want twee poezen thuis) zijn hier ...
Baby leeuw en baby egel zien hier een dikke hit🤭🤭

4 maanden geleden

Reactie op wensmama.met.pcos

Wij lezen ook overdag een beetje tussendoor! Vaak speelt ze al met haar boe ...
Gister ook geprobeerd en de kleine dame bleef zowaar rustig zitten haha. Ze trok wel bijna de papieren bladzijde uit m’n handen haha oeps

4 maanden geleden

Reactie op Bloem55

Gister ook geprobeerd en de kleine dame bleef zowaar rustig zitten haha. Ze ...
Leuk dat het lukte! Ik heb hier alleen maar van die kartonnen boekjes zodat ze de bladzijden er niet uit kan trekken 😂

4 maanden geleden

Tijger waar ben je is echt een hit hier! En het flapjesboek van Dikkie Dik!