8 Reacties

6 maanden geleden

Hallo! Onze baby kon met 7,5 maand ook al goed zelfstandig zitten. En zelfstandig van liggen naar zitten doet ze hier ook al. En visa versa. Dus hier doe ik het wel al.. ze is volgende week 8 maanden, ik fiets met een electrische fiets en ze heeft een fietshelm (kleinste maat maar nog wel wat groot). En rij rustig over drempels heb namelijk geen vering op me fiets dan gaat het goed.

6 maanden geleden

Ik heb deze bij de oudste aangehouden.

6 maanden geleden

En de tips

6 maanden geleden

Nee nog niet, hij kan echt heel lang en goed zelfstandig zitten maar wil dat hij eerst ook zelf tot zit komt. Ga geen risico nemen hierin! Ben wel aan het oefenen met zelfstandig tot zit komen 馃榿 want zou wel graag deze zomer met hem gaan fietsen

6 maanden geleden

Nee nog niet. Hij staat al wel graag. Dus sterk in de benen

6 maanden geleden

Zoontje van net 7 maanden kan al wel zelfstandig van lig naar zit, maar zit nog niet heel stabiel vind ik. Dus stellen het nog even uit

6 maanden geleden

Bij mijn oudste met 7.5 maand begonnen, ging goed. Nu is mijn jongste 8 maanden en ga het deze week doen denk ik

6 maanden geleden

Wij hebben de Babymee gekocht via Marktplaats. Dat is een houder voor achterop de fiets waar de maxicosi in past. Zo kunnen we toch een rondje fietsen i.p.v. alles lopend of met de auto. Onze dochter is 7 maanden en kan nog niet zelf zitten dus het fietsstoeltje is nog lang niet aan de orde. Fietsen gaan mee op vakantie dus ik ben benieuwd hoe ze een langer fietsroute volhoud. Trouwens wel voorzichtig over de hobbels, er zit een mega goede vering op maar als je er op let dan hobbel de bobbel je flink met fietsen over steentjes en wisselingen van klinkers naar asfalt etc. Beetje rustig aan en dan gaat het top! https://www.fiets-stoeltje.nl/steco-maxi-cosi-mee-baby-mee.html