20 Reacties

5 maanden geleden

Wat een schattige foto🤩 Hier ook. Ze is van 2 nov😁 Ze wil er niet meer af als we op de fiets zijn geweest😂 waar is je helm van?

5 maanden geleden

Reactie op xnandaschip

Wat een schattige foto🤩 Hier ook. Ze is van 2 nov😁 Ze wil er niet meer af ...
Ahhh geweldig, jullie samen 🤩 Van bobike! Had meteen alles gehaald in de fietsenzaak; zitje, scherm en helm 💁🏼‍♀️

4 maanden geleden

Hij vond het geweldig!

4 maanden geleden

Reactie op xxsillyxx

Hij vond het geweldig!
Jaaaa, zo leuk om te zien 😍

4 maanden geleden

Haha, hier ook gróót succes Alle mama s hierl met bobike stoeltjes. Onze van MP gehaald trouwens, wel goede tip voor wie nog op zoek is.

4 maanden geleden

Hier ook helemaal blij! En de buggy in de mand mooi overal heen scheuren met de kleine man!

4 maanden geleden

Hier ook een blij ei op de fiets. Mijn dochter zat 2 maanden geleden al stevig (loopt inmiddels al langs de tafel), dus wij fietsen al een tijdje. Echt zo leuk om te doen!!!

4 maanden geleden

Hoi mama’s, waarom hebben jullie allemaal gekozen voor een voorzitje? Heeft dat een specifieke reden? Ik las online dat baby’s vanaf 9 maanden ook achter mogen zitten namelijk.

4 maanden geleden

Fien vindt fietsen fantastisch! De helm trekt ze inmiddels af, maar het hoedje(tegen de zon, want een zonnebril houdt ze ook niet op 🤣) blijft vooralsnog zitten.

4 maanden geleden

Reactie op ayca1

Hoi mama’s, waarom hebben jullie allemaal gekozen voor een voorzitje? Heeft ...
Ik dacht hier ook aan. Hier hebben we alvast een achterzitje aangeschaft hij kan al een tijd goed zitten maar zagen dat ons zoontje van 8.5 maanden daar nog veel te klein voor is. Hij heeft nog zoveel ruimte in dat stoeltje dat het niet veilig is voor hem. Dus heb tweedehands toch maar een voorzitje nog aangeschaft die zijn iets kleiner namelijk.

4 maanden geleden

Reactie op ayca1

Hoi mama’s, waarom hebben jullie allemaal gekozen voor een voorzitje? Heeft ...
Vind het fijn om zicht te hebben op me kleintje

4 maanden geleden

Reactie op cccctje

Vind het fijn om zicht te hebben op me kleintje
Ik precies zo. Zou het echt niet fijn fietsen vinden met haar achterop nu ze nog zo klein is

4 maanden geleden

Hier was ze voor het eerst met me mee op de fiets ze kon al goed zelfstandig zitten en was toen bijna 8 maanden oud. Nu is ze alweer bijna 10 maanden. 🥹 de tijd gaat hard.

4 maanden geleden

Hier van de week ook het 1e fietstochtje gehad 🥰

4 maanden geleden

Reactie op FHD

Hier ook helemaal blij! En de buggy in de mand mooi overal heen scheuren me ...
Mag ik vragen welke buggy dit is? Superhansig dat je m zo kunt meenemen!

4 maanden geleden

Reactie op Bloem55

Mag ik vragen welke buggy dit is? Superhansig dat je m zo kunt meenemen!
Yes late reactie maar is de Cybex Libelle, echt ideaal dat ie meekan!

4 maanden geleden

Leuke foto’s! Ik wil graag een nieuwe goede fiets halen waar een zitje op kan zodat we samen kunnen fietsen. Hebben jullie suggesties? Of tips waar ik op kan letten?

4 maanden geleden

Ik heb een bakfiets!!! Echt TOP met hond en boodschappen 😎

4 maanden geleden

ik volg deze even. hebben jullie nog tips voor een goeie fiets? het liefst electrische😊

4 maanden geleden

Reactie op DanielleLamain

ik volg deze even. hebben jullie nog tips voor een goeie fiets? het liefst ...
Ik heb de batavia elektrische, geen mama, gewone. Echt ideaal. Accu in hrt midden-betere gewichtverdeling