Hier mama van mijn eerste dochtertje (20 nov) die al ruim een maand zelfstandig zit, dus gisteren een fietsstoeltje gehad... Wat ben ik bizar enthousiast 🤭😂 Zijn er meer die deze stap ook al hebben gezet? Zo ja, ben echt super benieuwd naar jullie schattige beelden! Hieronder mijn kleine wijsneus voor haar eerste tocht. 🚲😃
Hier ook een blij ei op de fiets. Mijn dochter zat 2 maanden geleden al stevig (loopt inmiddels al langs de tafel), dus wij fietsen al een tijdje. Echt zo leuk om te doen!!!
Hoi mama’s, waarom hebben jullie allemaal gekozen voor een voorzitje? Heeft dat een specifieke reden? Ik las online dat baby’s vanaf 9 maanden ook achter mogen zitten namelijk.
Fien vindt fietsen fantastisch! De helm trekt ze inmiddels af, maar het hoedje(tegen de zon, want een zonnebril houdt ze ook niet op 🤣) blijft vooralsnog zitten.
Hoi mama’s, waarom hebben jullie allemaal gekozen voor een voorzitje? Heeft ...
Ik dacht hier ook aan. Hier hebben we alvast een achterzitje aangeschaft hij kan al een tijd goed zitten maar zagen dat ons zoontje van 8.5 maanden daar nog veel te klein voor is. Hij heeft nog zoveel ruimte in dat stoeltje dat het niet veilig is voor hem.
Dus heb tweedehands toch maar een voorzitje nog aangeschaft die zijn iets kleiner namelijk.
Hier was ze voor het eerst met me mee op de fiets ze kon al goed zelfstandig zitten en was toen bijna 8 maanden oud. Nu is ze alweer bijna 10 maanden. 🥹 de tijd gaat hard.
Leuke foto’s! Ik wil graag een nieuwe goede fiets halen waar een zitje op kan zodat we samen kunnen fietsen. Hebben jullie suggesties? Of tips waar ik op kan letten?