14 Reacties

14 dagen geleden

Ringsling!

14 dagen geleden

Reactie op Fem.

Ringsling!
Zijn die een beetje groot te verstellen? Had van een aantal gelezen dat hij alleen voor de smallere boezem was en niet voor de vollere dame/boezem? Wil er ook 1 maar twijfel toch 馃槄

14 dagen geleden

Ik heb Wildride, heel blij mee!

14 dagen geleden

Ik heb een wildride, maar ben later erachter gekomen dat je deze letterlijk op ali express kan bestellen. Doe ermee wat je wilt;)

14 dagen geleden

Reactie op Niiiieeeenke

Ik heb een wildride, maar ben later erachter gekomen dat je deze letterlijk ...
Ik zag het idd! Ik heb deze besteld en kijk even hoe die is anders kan ik altijd nog voor een duurdere gaan馃槉

14 dagen geleden

Reactie op roni12

Zijn die een beetje groot te verstellen? Had van een aantal gelezen dat hij ...
Ja, juist erg goed te verstellen omdat het gewoon een doek is 馃槉

14 dagen geleden

Reactie op Niiiieeeenke

Ik heb een wildride, maar ben later erachter gekomen dat je deze letterlijk ...
Wildride zelf is niet op ali te bestellen, namaak varianten wel. Maar goed, die zijn natuurlijk niet volgens Europese richtlijnen getest, dus je moet het maar willen riskeren. @TS, let wel op dat wildride echt een draaghulp is, dat je daarbij wel nog te allen tijde je kind dient te ondersteunen. Veel mensen weten dat niet bij aanschaf 馃槉

14 dagen geleden

Ik heb de versie van Ali express, was echt verbaasd over hoe goed de kwaliteit is en onze dochter vind het superfijn!

14 dagen geleden

Ik heb een ergobaby heup zitje. Ik krijg snel last van mij rug en schouders en een heupzitje rust echt op je heupen. Ik ben erg tevreden tot nu toe!

13 dagen geleden

Reactie op roni12

Zijn die een beetje groot te verstellen? Had van een aantal gelezen dat hij ...
Ik heb een ringsling aangeschaft omdat ik de draagzak niet meer om kon vanwege mijn nieuwe zwangerschap, met cup G, een dikke zwangerschapsbuik en een zoontje die even groot is als de meeste 2 jarige kindjes die ik ken past het perfect met meer dan genoeg ruimte over

13 dagen geleden

Blij met onze wildride

7 dagen geleden

Welk ringsling raden jullie aan? Liefst eentje die nog een tijd gebruikt kan worden. Kindje is nu 1 jaar en ongv 10 kg.

6 dagen geleden

Reactie op november23mommy

Ik heb de versie van Ali express, was echt verbaasd over hoe goed de kwalit ...
Welke?

6 dagen geleden

Reactie op Hoopvol <3

Welk ringsling raden jullie aan? Liefst eentje die nog een tijd gebruikt ka ...
Dit is best persoonlijk. Hoe lang wil je dat de staarten van de doek zijn? Wil je een dikkere of dunnere doek? Welke blend wil je? Zou je echt adviseren om bij een consulent te gaan passen hiervoor. Ringslings zijn over het algemeen echt wel lang te gebruiken, tot in de peuterjaren ook. Tot hoeveel kg hangt van de doek zelf af.