10 Reacties

5 maanden geleden

Je mag meer hoor, het moet alleen in flesjes van 100ml. In het vliegtuig kunnen ze het voor je opwarmen. Ik had gekolfdemelk bij me en dat was meer dan 100 ml. Wel in zakjes van 100 ml gedaan en dat was prima. Volgens mij mag je in totaal 1 liter vloeistof meenemen.

5 maanden geleden

Voor babyvoeding doen ze niet moeilijk. Ik had een flesje met 280ml afgekolfde melk bij in 1 flesje en ze hebben er niets over gezegd

5 maanden geleden

Ik had een halve liter fles water mee en werd helemaal niet moeilijk om gedaan. In het vliegtuig kan je natuurlijk ook nog om water vragen 😊

5 maanden geleden

Bij Schiphol heb je die regels niet meer gelukkig! Je mag gewoon een fles water mee

5 maanden geleden

Wij hadden een thermoskan bij met heet water en flesjes water, dit mochten we gewoon meenemen.

5 maanden geleden

Wij kochten gewoon water op de luchthaven na de bagagecontrole 😊

5 maanden geleden

Ik had een thermos van 1 liter en 1 liter fles barleduc mee.

5 maanden geleden

Water voor baby voeding mag meer (wij hadden op alle vluchten een grote fles bij) en op Schiphol mag water sowieso tegenwoordig 😁

5 maanden geleden

Las gisteren dat de regels op Schiphol weer aangescherpt worden en je geen water meer mee mag nemen vanaf september. Ik zou zelf eens proberen om de beveiliging te bellen wat de regels voor babyvoeding worden.

5 maanden geleden

Babyvoeding valt buiten de normale 'regels', dus je mag water en poeder voor een fles meenemen. Ik zag inderdaad ook dat de regel wat betreft water weer aangepast gaan worden, maar daar stond bij dat je het niet mee mag nemen door de douane, maar dat je wel daarna je fles mag vullen. Dus of dat nou ook voor babyvoeding/fles geld weet ik niet, maar anders kun je het flesje dus ook gewoon na de douane nog vullen en meenemen in het vliegtuig.