21 Reacties

23 dagen geleden

Bekijk Peuter Grote Zachte Bouwstenen Set - 6 Stuk Blauw: Speeltijd voor Klimmen, Glijden, Kruipen, Voorschoolse Ontwikkeling op: https://www.bol.com/nl/p/peuter-grote-zachte-bouwstenen-set-6-stuk-blauw-speeltijd-voor-klimmen-glijden-kruipen-voorschoolse-ontwikkeling/9300000171205281?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp wij hebben deze, erg blij mee

23 dagen geleden

Wij hebben de schuimblokken miniglijbaan van Vikingchoice een maand en dit is een enorme hit! We zetten hem vaak even aan de kant anders is hij de hele dag aan het klimmen en klauteren totdat hij helemaal uitgeput is🙈 deze is 25cm hoog, ze hebben ook nog een van 40cm met een extra “traptrede”

23 dagen geleden

Reactie op 89Emmy89

Wij hebben de schuimblokken miniglijbaan van Vikingchoice een maand en dit ...
Thanks! Ik ga eens kijken.

22 dagen geleden

Deze

22 dagen geleden

Reactie op Chamss

Deze
Wij hebben ook deze gekocht! Gaan we met haar 1e verjaardag geven

20 dagen geleden

Reactie op Chamss

Deze
Thanks!

20 dagen geleden

Wij hebben een set van Iglu gekocht, enkele maanden terug al. Het is prijzig, maar de kwaliteit is echt fantastisch en er wordt echt veel mee gespeeld ook.

20 dagen geleden

Ik heb deze besteld. Wilde eerste van die suède want die vind ik mooier. Alleen ik hoorde van andere dat dit totaal niet praktisch is met schoonmaken. Om deze reden gewoon gladde besteld https://www.amazon.nl/HOMCOM-bouwstenenset-bouwblokken-bouwspeelgoed-schuimblokken/dp/B08R1H4TDM/ref=cm_cr_arp_mb_bdcrb_top?ie=UTF8

19 dagen geleden

Reactie op Spirit

Wij hebben een set van Iglu gekocht, enkele maanden terug al. Het is prijzi ...
Heb je een fotootje van hoe het er in echt uit ziet ?

19 dagen geleden

Reactie op Chamss

Heb je een fotootje van hoe het er in echt uit ziet ?
Eigenlijk ziet het er exact zo uit als op de foto. De blokken zijn heel strak en stevig met aan de onderzijde een anti-slip en je kunt ze met klittenband aan elkaar maken.

18 dagen geleden

Reactie op Spirit

Eigenlijk ziet het er exact zo uit als op de foto. De blokken zijn heel str ...
Hi! Oké dankjewel Was vooral benieuwd naar de grootte, ik kan het nooit inschatten haha

18 dagen geleden

Reactie op Chamss

Hi! Oké dankjewel Was vooral benieuwd naar de grootte, ik kan het nooit i ...
Ah zo. Dat kun je gewoon googelen.

6 dagen geleden

Voor degenen die er nog aan denken om ze aan te schaffen, Aldi heeft een doos met 3 maten/kleuren foamblokken voor 49.99

3 dagen geleden

Reactie op nonB

Voor degenen die er nog aan denken om ze aan te schaffen, Aldi heeft een d ...
Ja die waren laatst in de aanbieding voor 15eu!

3 dagen geleden

Ander vraagje. Ik vind deze blokken echt geweldig, maar wat laten jullie dit? 🫣 Op hun kamer? Of in de woonkamer? Dan neemt het bij ons de hele kamer over vrees ik..

3 dagen geleden

Reactie op AmaiyaMaine

Ander vraagje. Ik vind deze blokken echt geweldig, maar wat laten jullie di ...
Haha ja dat is inderdaad exact wat er gebeurt 🙈 Hier liggen ze midden in de woonkamer op een kleed. Aan het eind van de dag zetten we ze rechtop tegen de bank aan zodat ze niet zo in de weg/in het zicht staan.

2 dagen geleden

Reactie op AmaiyaMaine

Ander vraagje. Ik vind deze blokken echt geweldig, maar wat laten jullie di ...
Wij laten ze in de bijkeuken. Ik weet niet of je deze hebt?

2 dagen geleden

Reactie op Anno27

Wij laten ze in de bijkeuken. Ik weet niet of je deze hebt?
Oh dat is wel handig inderdaad. Die hebben wij helaas niet. En onze woonkamer is helaas ook (nog) niet zo groot. Even wachten op de opbouw denk ik voor we dit aanschaffen. 😅

2 dagen geleden

Reactie op Spirit

Haha ja dat is inderdaad exact wat er gebeurt 🙈 Hier liggen ze midden in d ...
Haha. Maar het is het wel waard dus? 😜🫣

2 dagen geleden

Reactie op AmaiyaMaine

Haha. Maar het is het wel waard dus? 😜🫣
Wij vinden van wel.