7 Reacties
één maand geleden
Telkens als er hier een probleem voordoet met weigeren van voeding moet ik het een week lang mengen met melk en wilt ie het wel terug... misschien kan je het ook proberen om zo knijpfruit zonder stukken door de melk te doen? Overigens drinkt ons zoontje nog rond 600ml a 800ml per dag aan melk
één maand geleden
Hier scheelt het echt enorm veel door de melk overdag echt te minderen.
Ze kreeg nog 4x 120ml kv... dit is nu vervangen door sochtends 100ml halfvolle melk (doe er nog wat water bij puur voor wat extra vocht)
S'middags ook 100ml halfvolle melk+wat water
S'avonds pas kunstvoeding, zodat ze voor het slapen zeker weten voldoende voedingsstoffen heeft.
Na 2 dagen die kunstvoeding overdag weg laten ging ze zo enorm veel beter eten. Ze proeft alles en eet ook daadwerkelijk veel (alleen groente eet ze echt niet op)
één maand geleden
Reactie op Cheds
Telkens als er hier een probleem voordoet met weigeren van voeding moet ik ...
Hoe doe je dit dan want knijpfruit wil ze ook niet , ze weigert echt te eten en is het met tieren en tuiten…
één maand geleden
Reactie op RoEla
En als je een fruithapje op brood geeft? Soms werkt dat bij mijn dochter
Al ...
Welk fruit dan dat zacht genoeg is? Want banaan wil ze echt niet 😕
één maand geleden
Reactie op isauradvmv
Hoe doe je dit dan want knijpfruit wil ze ook niet , ze weigert echt te ete ...
Ik meng het in de fles met voorbeeld 100ml melk en 180g knijpfruit. Ik heb de Mam X speentjes erop en daar gaat dikker vloeistof perfect door. Telkens na een week het zo aan te bieden neemt ie terug zijn fruit zonder melk.
één maand geleden
Reactie op isauradvmv
Welk fruit dan dat zacht genoeg is? Want banaan wil ze echt niet 😕
Ik pareerde Fruit (haal ook regelmatig diepvriesfruit) en dan liet ik gewoon wat mango of bessen ontdooien en dat smeer ik dan op een boterham met boter. Soms ook gewoon een knijpfruitje een beetje leegspuiten op een boterham.
Als ze maar iets binnen krijgen!
En als even geen boterham wil dan het smeren op een cracotte of op een rijstwafel.
Met banaan bijvoorbeeld geef ik soms op brood, soms in stukjes, soms uit het vuistje een reepje, soms geef ik gewoon de hele banaan met half gepeld schilletje. Dan probeer ik het gewoon op allerlei manieren aan te bieden
Ons dochtertje wil nu bijvoorbeeld nog niet ecjt appelstukjes, vindt ze gewoon niet veel aan, maar geraspte appel wel. Dan probeer ik dat haha
Maar het is xo zoeken! Snap het volledig hoor! Je doet je best 😊