4 Reacties

2 maanden geleden

Ik zou die SMS lekker laten gaan en met niet te druk om maken. Het is helemaal niet verkeerd hoor om je kindje snel te pakken. Ik laat onze dochter ook niet huilen en pak haar dan op. Heb je het boek zachte nachten wel eens gelezen? Daarin is wetenschappelijk onderbouwt, waarom het goed is om je kindje lekker te volgen en dat het heel normaal is dat ze de nachten niet doorslapen. Heb je misschien andere mensen waar de kleine heen kan als jullie een dagje weg gaan? En anders misschien gewoon uitleggen dat jullie het op die manier doen. Niet schuldig voelen dat je, je kindje vaak oppakt hoor! Jij bent de mama en jij weet wat het beste is voor je kindje! Lekker kroelen die kleine als het nodig is!

2 maanden geleden

Inderdaad echt naast je neer leggen en jouw gevoel volgen! Ik krijg ook wel eens naar m’n hoofd geslingerd dat ik mijn dochter teveel verwen, maar wij kennen onze kindjes uiteindelijk het beste toch? 😘

2 maanden geleden

Gewoon je gevoel blijven volgen en je niet gek laten maken. Deze leeftijd plakken ze vaak!

2 maanden geleden

Herkenbaar.. Krijg ook vaak te horen hoe ik het zou moeten doen. Trek me er maar niks meer van aan..