68 Reacties

2 jaar geleden

Wij gaan sowieso een digitaal geboorte kaartje doen, zie voorbeeld bij @herinneringen_atelier op instagram. Mooie beelden voor later ook. In twijfel of we dit in combinatie doen met een papieren geboortekaartje.

2 jaar geleden

We zijn nog niet helemaal zeker maar dit wordt waarschijnlijk ons kaartje. Komt van kaartje 2go. 💙

2 jaar geleden

Deze had m’n vriend gemaakt voor ons zoontje, en voor ons dochtertje gaat ie weer aan de tekentafel zitten 🥰 Deze keer gaan we voor een tijgertje 😍

2 jaar geleden

Reactie op Sarina de R

We zijn nog niet helemaal zeker maar dit wordt waarschijnlijk ons kaartje. ...
Ah wat super schattig!

2 jaar geleden

Reactie op IreenK

Deze had m’n vriend gemaakt voor ons zoontje, en voor ons dochtertje gaat i ...
Jeetje wat creatief! Haha ik doe het jullie niet na hoor, helemaal zelf tekenen🙊😅

2 jaar geleden

Reactie op fabienne2001

Jeetje wat creatief! Haha ik doe het jullie niet na hoor, helemaal zelf tek ...
Hij heeft meer creativiteit in z’n kleine teen dan ik in m’n hele lichaam hoor 😅😂 heel blij met zo’n vent!

2 jaar geleden

We hebben nog geen proefdruk besteld, maar vielen helemaal voor een klein ‘vlaggenlijntje’, we zagen dit toevallig bij de verloskundige in de wachtkamer hangen. Foto is niet van ons maar onze dochter krijgt wel een naam van vier letters, die komen op de voorkant en dan achterkant de informatie. We zitten te denken aan kleurencombinatie petrolblauw met koperkleurige letters!

2 jaar geleden

Wij gaan voor deze wel met anderen naam opeens helemaal fan van olifantjes 🥰

2 jaar geleden

Ik ga hem weer zelf maken! Heb ik bij mij eerste twee ook gedaan en voor mijn neefje ook.

2 jaar geleden

Wij zijn daar niet heel erg op zoek geweest.. wel hebben we een beetje zitten brainstormen maar geen idee of dit mogelijk is: Aangezien we onze kleine via IVF mogen krijgen leek het ons wel leuk om ipv een standaard geboortekaartje een soort reageerbuisje te sturen met bijvoorbeeld wat droogbloemen en dan daarin een opgerold geboortekaartje te stoppen of zo. Helaas ben ik vaak beter in dingen bedenken dan in dingen uitvoeren haha, dus mocht iemand nog een tip hebben waar ik zoiets zou kunnen laten maken.. graag!!

2 jaar geleden

Reactie op MC26

Wij gaan sowieso een digitaal geboorte kaartje doen, zie voorbeeld bij @her ...
Wij willen geen kaartjes versturen via de post (belanden bij veel mensen toch bij het vuil na een tijdje of ergens in een doos). Maar wilden via whatsapp oid iets versturen. Hoe doen jullie een digitaal kaartje?

2 jaar geleden

Reactie op Krstn

Wij willen geen kaartjes versturen via de post (belanden bij veel mensen to ...
https://herinneringenatelier.nl/portfolio-pricing/digitaal-geboortekaartje/ Wij laten bij Pammy het kaartje maken sturen haar de foto's en filmpjes op en zij maakt er iets moois van! En dat willen we dan sturen via Whatsapp indd ☺️

2 jaar geleden

Dit wordt denk ik het geboortekaartje van onze zoon, nog niet helemaal over uit, maar tot nu toe de grootste kanshebber. Via hippe geboortekaartjes

2 jaar geleden

Wat leuk op deze manier! Thanks

2 jaar geleden

Wat een leuke tip! Heb de site gelijk opgeslagen ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Krstn

Wij willen geen kaartjes versturen via de post (belanden bij veel mensen to ...
Wat leuk om te lezen dat er nog meer mensen zijn die geen fysieke kaartjes sturen! Bij de geboorte van mijn eerste zoon ook niet gedaan en was ik nu ook niet van plan. De reden hiervan is omdat het voor mij zijn doel voorbij schiet; tegen de tijd dat het kaartje verzonden is zijn intimi al op de hoogte al dan die door jezelf als via via. Zelf vond ik het dan ook zonde van zowel de financiele investering als voor het milieu. Hier heb ik wel veel negatieve reacties op ontvangen van mensen die dit niet begrepen en heel raar vonden, zelfs van mijn eigen moeder. Veel mensen wisten toen ook niet of ze welkom waren voor kraambezoek (want dat blijkt de ouderwetse graadmeter als welkom te zijn, het ontvangen van zo'n kaartje) Ik heb toentertijd vooraf een appje opgesteld met een applijst erbij zodat ik hier later niet over na hoefde te denken en een foto van mijn zoon bij gedaan de geboorte.

2 jaar geleden

Reactie op Rose River

We hebben nog geen proefdruk besteld, maar vielen helemaal voor een klein ‘ ...
Super leuk, maar ik zou dat toch niet gauw in huis hangen als ik dit thuis krijg. Van je eigen kind of klein kind snap ik dat wel. (Of wellicht nog je nichtje) maar ik denk dat het bij veel ergens in een lade beland 😅. (Voor je bakken geld uitgeeft aan een duur kaartje😬, maar wellicht ben ik een van de weinige)

2 jaar geleden

Reactie op hallobaby2

Wat leuk om te lezen dat er nog meer mensen zijn die geen fysieke kaartjes ...
Dat snap ik helemaal! Wij zijn wat old fashioned en doen het wel maar willen eigenlijk op de dag van de geboorte gelijk ze bestellen en de komst van de baby later bekend maken aan buiten onze ouders & broers/zussen om en aan hun te vragen of ze even stil blijven. Zij weten alleen onze echte uitgerekende datum de rest denkt allemaal 15 dagen later dus ook makkelijk met het vermijden van appjes 😂

2 jaar geleden

Ik wil graag deze bestellen, proefdruk binnenkort maar laten maken 🥰

2 jaar geleden

Reactie op KRN93

Ik wil graag deze bestellen, proefdruk binnenkort maar laten maken 🥰
Op koningkaart.nl, wij verwachten een meisje zoals ook te zien op de kaart. We hebben al een jongen van bijna 2.