7 Reacties
6 maanden geleden
Miss helpt het om een pap te maken van zn melk zo krijgt ie nog wel zn melk binnen en heeft hij minder het idee van zn fles
6 maanden geleden
Hier ook een zoontje dat flessen weigert. Zit nu op 3 flessen. Ochtend fles 180+6 doe ik 3 1/2 schep pap bij dan eet hij die helemaal uit een schaaltje. Andere 2 flessen drinkt hij maar 90 max 100cc. Hij eet wel goed de vaste voeding. Als ik dat minder geef dan blijft hij weinig drinken.
Drinkt wel water/thee.
Heb ook eind deze maand extra controle ivm groei. Maar hij wilt gewoon echt geen melk hoe je ook probeer.
Maar hij ontwikkeld zich goed, is levendig allert en heeft poep en plas luiers... dus doe het er maar mee.
Dwingen maak je het alleen erger mee lijkt mij namelijk.
Ik blijf aanbieden en dat is het .
6 maanden geleden
Zo te lezen krijgt hij kunstvoeding? Misschien een tuit beker proberen of rietjes beker of munchkin of iets waar hij ook uit drinkt? En anders zou ik idd misschien vaste voeding wat afbouwen. In fruit maar zeker ook groente zitten (veel) minder calorieën dan in melk maar het vult wel dus daardoor wil hij misschien de melk niet. En anders toch beter even overleggen met cb. Zeker als dit langer aanhoudt.. plast hij nog wel goed? Last van tandjes oid?
6 maanden geleden
Hier hetzelfde. Ik geef daarom in de ochtend en avond een fles en wat ze niet opdrinkt meng ik vervolgens met pap zodat ze in ieder geval voldoende binnenkrijgt. Je kunt ook nog melk door de groente en fruit mengen en ik zou minder groente en fruit geven
6 maanden geleden
Mijn dochtertje heeft dit ook gehad, ik denk dat dit in totaal zo´n 3 weken aangehouden heeft. Met heel veel moeite kreeg ik er 300 ml melk in. Vanalles geprobeerd, zelfs van flessenmerk verandert. Vaste voeding at ze heel goed. Uiteindelijk ging het vanzelf over en nu drinkt ze zelfs meer dan ze ooit heeft gedronken. Dit is volgens mij weer een fase 😅