10 Reacties
vorige maand
Hier gaat het middagdutje er ook vanaf. Bij de opvang slaapt ze maximaal 2uurtjes (1x per week, ze wordt pas om 18.30 opgehaald dus zonder slaap lukt dat niet)
En bij oma slaapt ze een uurtje, dan eten we daar s'avonds en zijn we rond 19.45 pas thuis.
De overige dagen slaapt ze niet, of alleen even in de auto onderweg, of als ze echt moe is max een uurtje in bed
4 weken geleden
Bij ons lijkt het om en om, als ze slaapt doet ze een middagslaap van max 2 uur. soms gaat ze rond 13:00uur of rond 14:00 uur naar bed. En savonds kijken we ook aan als ze echt moe word. Maar vaak niet later dan 20:00uur. En ze slaapt altijd gelijk en goed door tot een 7:00 a 7:30 soms wel is tot 8:00uur馃き
4 weken geleden
Hier al maanden gedoe.
We hebben ons er met 20 maanden aan overgegeven dat ze vaak niet slaapt in de middag. We bieden het altijd aan, maar meestal ligt ze gewoon wakker in bed. Een enkele keer valt ze in slaap.
Ik gebruik die 20 minuten dat we het telkens even proberen om dan even in alle rust een kop koffie/thee te drinken. Of als ik heel eerlijk ben eigenlijk meer om even bij te komen van de peuter tijdens zwangerschap. Dus die 20 min zijn eigenlijk meer voor mij dan voor haar. 馃槄