4 Reacties

10 dagen geleden

Ja kan me de overgang te maken hebben. De darmen hebben ongeveer 2 week de tijd nodig om te wennen aan een nieuwe voeding.. zou het dus eventjes afwachten. Wat is de reden dat je over bent gegaan op geitenmelk als ik vragen mag? 😄 (Puur nieuwsgierigheid en geen oordeel hoor! Heb het zelf ook overwogen namelijk)

10 dagen geleden

Dankjewel voor je reactie! Onze lieverd heeft zoveel last van eczeem en we krijgen het met geen mogelijkheid onder controle. Zijn langs de huisarts geweest en daar de nodige zalfjes meegekregen, maar ook een zemelen bad en andere alternatieve mogen niet baten. Dus kijken of dit wellicht helpt….

10 dagen geleden

Reactie op jk123jk

Dankjewel voor je reactie! Onze lieverd heeft zoveel last van eczeem en we ...
Wat vervelend!! Hopelijk gaat het wat verbetering geven! 🤞

9 dagen geleden

Wij zijn met 3 maanden ook overgestapt naar pure goat geitenmelk. Hij heeft eczeem op zijn wang dus wilde het proberen of het minder werd. En ja het werd minder… Ik geef volledig afgekolfd moedermelk, maar soms wilt hij iets meer en dus vul ik het met max 50ml aan. Toen wij overgestapten had hij echt diaree en licht geel mosterd kleur. Hij poepte normaal om de 2-3 dagen en met geitenmelk poepte hij opeens meer maar ook echt slappe poep en dus telkens ging lekken. Sinds paar dagen is mijn potje op en had ik nog nutrillon thuis liggen, ik geef hem nu even paar dagen nutrilon en opeens is zijn poep dikker geworden. Ook hoor ik zijn darmen opeens gekke geluiden maken. Ik weet niet of het goed of nirt goed is, maar het eczeem is in die paar dagen opeens veel erger geworden. Dus ik moet zsm weer even een potje geitenmelk halen…