37 Reacties

7 dagen geleden

Wij gebruiken pure goat

7 dagen geleden

Reactie op DrifaB

Wij gebruiken pure goat
Hebben jullie bewust voor dit merk gekozen?

7 dagen geleden

Reactie op jolanda9493

Hebben jullie bewust voor dit merk gekozen?
Ik twijfelde tussen pure goat en kabrinta. Pure goat is volle geitenmelk en biologisch.

7 dagen geleden

Reactie op DrifaB

Ik twijfelde tussen pure goat en kabrinta. Pure goat is volle geitenmelk en ...
Dus de keuze was wat sneller gemaakt.

7 dagen geleden

Pure goat

7 dagen geleden

Hier hipp, vele positieve ervaringen uit onze omgeving. En geitenmelk schijnt op borstvoeding te lijken drm stapte wij over op geitenmelk plus ze kreeg vele krampen van koemelk.

7 dagen geleden

Hier hebben we pure goat in huis als back up (borstvoeding). Nederlands merk en hoor er ook veel goeds over vanuit vriendinnen 👍🏻

7 dagen geleden

Nannycare

7 dagen geleden

Reactie op meerelle

Nannycare
Wat zijn je ervaringen hier mee? Bewust voor dit merk gekozen?

6 dagen geleden

Pure Goat. Ik geef het icm borstvoeding, samenstelling komt dichterbij mm dan bij koemelk en is ook licht verteerbaar. Gekozen voor Pure Goat omdat het biologische geitenmelk is :)

6 dagen geleden

Onze keuze was Pure goat, reden is dat deze merk geen Taurine bevat. Alle andere merken hebben wel taurine toegevoegd. Ik weet niet waarom een baby dit nodig heeft, voor volwassenen wordt het afgeraden, het voelde voor mij niet goed en dus gekozen voor Pure goat.

6 dagen geleden

Reactie op Oznr

Onze keuze was Pure goat, reden is dat deze merk geen Taurine bevat. Alle a ...
Trouwens ik kolf fulltime met aanvulling kv geitenmelk. Eerste maand gebruikte ik gewone koemelk tot hij op zn wangen enorm eczeem had. Ik ben direct overgestapt naar geitenmelk en binnen paar weken werd zijn eczeem minder. Later was het potje op en had ik thuis nog nutrilon, en ja na paar keer gebruik had hij weer direct eczeem op zijn wangetjes. Daarna nooit meer koemelk kv gebruikt. Nu met hapjes geef ik hem wel eens yoghurt en helaas kreeg hij weer een klein beetje eczeem. Ik ga dus over naar geitenmelk kwark of yoghurt.

6 dagen geleden

Reactie op meerelle

Nannycare
Dit merk hoor je namelijk niet vaak?

5 dagen geleden

Wij gebruiken vanaf geboorte Hipp geitenmelk, omdat dit biologisch was, en elke jumbo dit verkoopt. Mijn middelste kreeg geitenmelk van ekoplaza, maar die zat niet overal vond dat een gedoe.

5 dagen geleden

Reactie op jolanda9493

Dit merk hoor je namelijk niet vaak?
Ik heb een heel onderzoek gedaan naar de voedingswaarde van de geitenvoeding. Deze kwam als beste uit de bus. Te koop via oa broeders gezondheidswinkel

5 dagen geleden

Reactie op meerelle

Ik heb een heel onderzoek gedaan naar de voedingswaarde van de geitenvoedin ...
Waar baseer je dat op?

5 dagen geleden

Reactie op jolanda9493

Waar baseer je dat op?
Wil graag het beste voor mijn dochter. Dus ben benieuwd.

5 dagen geleden

Ik geef geitenmelk die ik bij de boer haal! Geen gedoe met poeder en water. 🤭

5 dagen geleden

Reactie op jolanda9493

Wil graag het beste voor mijn dochter. Dus ben benieuwd.
Daar ben ik ook benieuwd naar.. heb er namelijk ook best veel over opgezocht en nanny care komt uit nieuw Zeeland en is niet biologisch

5 dagen geleden

Reactie op noukii-t

Ik geef geitenmelk die ik bij de boer haal! Geen gedoe met poeder en water ...
Daar moet je wel mee op passen. Is de melk wel gepasteuriseerd? anders kunnen er echt gevaarlijke ziekteverwekkers in zitten waar je kleine nog erg vatbaar voor is