37 Reacties

5 dagen geleden

Reactie op lisajacobs

Daar ben ik ook benieuwd naar.. heb er namelijk ook best veel over opgezoch ...
Heb ook bij kabrita geïnformeerd en die die zeggen t volgende: Kabrita bevat OPO, ook wel beta-palmitaat of hoog sn-2 palmitinezuur olie genoemd.Dit is een vetzuur die veel voorkomt in moedermelk en dezelfde structuur heeft. Verder is hiervan wetenschappelijk bewezen dat dit de ontlasting van kindjes zachter kan maken en mineralen beter kunnen worden opgenomen. Daarnaast kan het ervoor zorgen dat de darmflora van baby’s hierdoor meer lijkt op die van borst gevoede baby’s, en baby’s minder huilen.

4 dagen geleden

http://www.babyvoedingchecker.nl/ProductCheck Op deze website kan je heel veel merken vergelijken. Hier kwam ik dus achter dat alles taurine bevat behalve pure goat. Ik wilde deze site bij mijn vorog reactie delen maar kon het niet vinden, hierbij…

4 dagen geleden

Reactie op Oznr

http://www.babyvoedingchecker.nl/ProductCheck Op deze website kan je heel ...
Sorry na selectie merken op afdrukweergave klikken, dan heb je een volledig overzicht.

4 dagen geleden

Reactie op Oznr

Sorry na selectie merken op afdrukweergave klikken, dan heb je een volledig ...
Bedankt voor de tip. Als je op internet kijkt krijg je over taurine dit: Bij baby's en jonge kinderen is het vermogen om zelf taurine te maken nog onvoldoende ontwikkeld. Het wordt daarom toegevoegd aan flesvoeding en zit van nature in moedermelk.

4 dagen geleden

Ik gebruik al sinds de geboorte geitenmelk van de kruitvat

4 dagen geleden

Reactie op jolanda9493

Heb ook bij kabrita geïnformeerd en die die zeggen t volgende: Kabrita beva ...
Oh wauw ik werk in de voedingsindustrie en deze dingen mogen ze helemaal niet zeggen. Zijn namelijk allemaal claims die niet bewezen zijn.

4 dagen geleden

Reactie op jolanda9493

Bedankt voor de tip. Als je op internet kijkt krijg je over taurine dit: Bi ...
Taurine zit van nature ook al in geitenmelk en andere melksoorten 🙂

4 dagen geleden

Reactie op lisajacobs

Oh wauw ik werk in de voedingsindustrie en deze dingen mogen ze helemaal ni ...
Oke haha nou ja dit is wat ze zeide. Maar jij geeft dan nanny care? Kan je mij uitleggen waarom jij deze geeft want die is volgens mij niet zo bekend, omdat iedereen pure goat geeft

4 dagen geleden

Reactie op jolanda9493

Oke haha nou ja dit is wat ze zeide. Maar jij geeft dan nanny care? Kan je ...
Nee hier ook geen nanny care.. nanny care komt uit nieuw Zeeland en is niet biologisch vandaar mijn keuze voor pure goat ☺️

4 dagen geleden

Reactie op lisajacobs

Nee hier ook geen nanny care.. nanny care komt uit nieuw Zeeland en is niet ...
Oke maar pure goat omdat die alleen biologisch is of nog een andere reden

3 dagen geleden

Reactie op jolanda9493

Oke maar pure goat omdat die alleen biologisch is of nog een andere reden
Nee ook omdat ze gos toevoegen (prebiotische vezels), geen palmolie, geen visolie gebruiken maar een plantaardige bron voor de omega 3 vetzuren en een clean label dus geen onnodige toevoegingen (zoals bijv taurine omdat dat er van nature al in zit) :)

3 dagen geleden

Reactie op lisajacobs

Nee ook omdat ze gos toevoegen (prebiotische vezels), geen palmolie, geen v ...
Oke en welke geef jij nr 2 of 3?

3 dagen geleden

Nummer 1 dat is vaak de meest complete voeding en bevat vaak ook genoeg ijzer (ivg pure goat iig wel)

2 dagen geleden

Reactie op DrifaB

Dus de keuze was wat sneller gemaakt.
Welke gebruiken jullie 1, 2, of 3?

2 dagen geleden

Reactie op jolanda9493

Welke gebruiken jullie 1, 2, of 3?
Wij gebruiken nu nummer 3. Die is voor 10+ maanden. Er zitten kleine verschillen in 1,2,3. Ik merk bij mijn kleine niet echt dat ie verschil opmerkt. Hij eet nu ook vaste voeding ernaast. Al wil hij nog niet echt zijn flesjes opgeven🤣

2 dagen geleden

Reactie op killian

Pure Goat. Ik geef het icm borstvoeding, samenstelling komt dichterbij mm ...
Welke van pure goat geven jullie? Nr 1,2 of 3?

3 uur geleden

Reactie op lisajacobs

Nummer 1 dat is vaak de meest complete voeding en bevat vaak ook genoeg ijz ...
Oke dus jij gebruikt alleen nr 1?