6 Reacties

3 maanden geleden

Dat is super, geen zorgen maken vrouw

3 maanden geleden

Zolang hij tevreden is, niet onrustig is aan de borst of ineens veel vaker wil drinken zou ik me geen zorgen maken ☺️ en gefeliciteerd 🥰❤️

2 maanden geleden

Ohh exact dezelfde situatie hier (nu 18 weken zwanger) en als je te weinig hebt merk je het meteen! De mijne is teruggegaan naar 4 plasluiers, drinkt ineens 6x zo lang (van 10 min naar een uur) en drie keer zo vaak, is vaak onrustig en ontevreden aan de borst, knijpt slaat en draait tijdens het drinken. Mijn melk was dus op, sinds een paar weken mijn voorraad uit de vriezer aan het opmaken en sinds gisteren ook aan het bijvoeden met kv (ik zeg bijvoeden, maar hij krijgt inmiddels volledig kv en bv als toetje). Je merkt het echt wel

2 maanden geleden

Reactie op Sion

Ohh exact dezelfde situatie hier (nu 18 weken zwanger) en als je te weinig ...
Hoi Sion, gefeliciteerd met je zwangerschap! Vraagje, welke kv gebruik jij? Ik heb al nutrition aangeboden, maar hij weigert en hij kijkt er ook heel vies bij. Helaas heb ik geen voorraad bv in de vriezer

2 maanden geleden

Zelfde ervaring rond 10 m en niet zwanger. Lactatiekundige geraadpleegd. Veel vrouwen ervaren dat, dus ook los van zwangerschap. Nu heeft ze mij geadviseerd om 4 borsten in 1 voeding te geven om de productie op te krikken. Van te voren borsten vastpakken en schudden zodat alle melk loskomt van de klieren. Succes en gefeliciteerd met de zwangerschappen! Volgens mij is 4 a 5 plasluiers goed hoor en er zit nu ook vaste voeding, dus je kan ook meer yoghurt e.d. geven

2 maanden geleden

Reactie op suzannam

Zelfde ervaring rond 10 m en niet zwanger. Lactatiekundige geraadpleegd. Ve ...
Hi Suzannam, dankjewel voor je tip. Ik ga gelijk proberen! Hopelijk gaat dat bij mij helpen!