22 Reacties
3 jaar geleden
Hey, heb ik ook. Ene dag zijn ze mega gevoelig andere dag bijna nergens last van. Inmiddels 7+2, donderdag eerste echo :-).
3 jaar geleden
Hi :)
Ja, ik merk dat mijn klachten heel erg af wisselen. Ik ben nu 6+2 en ik heb hier ook een topic over gemaakt destijds omdat ik me zorgen maakte, hele dag voelen of ze toch misschien weer pijn gingen doen 🥲. Mijn klachten wisselen per dag, ik heb soms een dag weinig klachten en dan maak ik me gelijk zorgen, maar de volgende dag krijg ik het dubbel zo hard terug. Mn borsten zijn sinds 3 dagen niet meer heel pijnlijk, maar wel heel stevig en dat is ook weer nieuw. Mijn verloskundige zei, je lichaam went op een gegeven moment aan de hormonen, waardoor je gevoelige borsten veel minder worden. Probeer te genieten van de dagen dat het wat minder is, hoe moeilijk dat ook is 😘
3 jaar geleden
Poeee herken het helemaal, eerste 1,5 week super gevoelige borsten, knaltesten wel nog steeds, maar zo onzeker echt heel irritant. Vorige maand miskraam en inmiddels 4e zwangerschap in 2 jaar tijd. Genieten is er niet bij mij. Maar hey uiteindelijk wel meer kans dat het goed zit, maar ik snap je!
3 jaar geleden
Ik ben vandaag 7+2 en ik heb dit ook. Maar ook met andere kwaaltjes. Misselijkheid komt en gaat ook bij mij. De afgelopen 2 dagen ging het goed.. vandaag voel ik het toch wel weer. Als het er niet is denk je gelijk; is er iets mis? Maar nu het er wel weer is denk ik pffff
3 jaar geleden
Hier ook heel veel wisselende kwaaltjes! Vandaag 6+5 en ook de ene dag veel meer last dan de ander. Was eerst ook erg misselijk en dat is nu ook veranderd naar meer een weeïg gevoel. Borstel verhaal precies hetzelfde! Waren eerst ook mega pijnlijk maar nu voelen ze alleen wat “stevig” en meer niet. Laten we allemaal gewoon maar uit gaan van het positieve en dat het allemaal goed komt 🙏🏼 en genieten van de mindere “kwaaltjes” .. want als ze er wel zijn balen we ook hahaha!
3 jaar geleden
Dankjewel dames, zijn zenuwslopende dagen. Merk dat ik mezelf enorm gek maak door de dag, elk halfuur knijp ik in men borsten en als de gevoeligheid maar niet komt wordt ik gek doorheen de dag.
3 jaar geleden
Reactie op lotvancanegem
Dankjewel dames, zijn zenuwslopende dagen. Merk dat ik mezelf enorm gek maa ...
Zó herkenbaar dit! De héle dag aan m’n borsten voelen of ik nog wel iets van “gevoeligheid” voel. Het is ook zenuwslopend, volgende week de echo om te kijken of het hartje klopt, zo spannend. Wanneer mag jij?
3 jaar geleden
Reactie op lissssje
Zó herkenbaar dit! De héle dag aan m’n borsten voelen of ik nog wel iets va ...
Ik heb vrijdag 31 maart een echo met 5w5d, gewoon voor men gemoedsrust. Heb wel geen krampen of bloedverlies. Maar het plots wel en plots geen gevoelige borsten, maakt me knettergek. Jij?
3 jaar geleden
Ik heb net een echo gehad voor geruststelling ipv vrijdag. Het zag er goed uit, rond de 6 weken en hartje klopt, wel nog langzaam doordat het net gestart is. Over een week weer kijken🙏 en ja ik voel ook de hele dag aan mn borsten, word gek van mezelf😅
3 jaar geleden
Reactie op Juliette87
Ik heb net een echo gehad voor geruststelling ipv vrijdag. Het zag er goed ...
Heb jij dan sommige dagen gevoelige borsten en anders dagen totaal niet?
3 jaar geleden
Reactie op lotvancanegem
Ik heb vrijdag 31 maart een echo met 5w5d, gewoon voor men gemoedsrust. Heb ...
Ik volgende week dinsdag! Ook geen krampen of bloedverlies, dus probeer voor mezelf maar de denken geen bloed is goed bericht. Ik word er ook gek van hoor, als opeens de gevoelige borsten weg zijn. Schijnt ook wel normaal te zijn lees ik meer. Denk ook misschien dat ons lichaam er toch een soort aan went? Probeer maar voor mezelf te bedenken dat elke zwangerschap anders is en de kwaaltjes niet altijd heftig hoeven te zijn! 🙏🏼
3 jaar geleden
Reactie op lissssje
Ik volgende week dinsdag! Ook geen krampen of bloedverlies, dus probeer voo ...
Deze berichtjes doen me ook wel altijd deugd. Neemt de angst niet weg, maar geeft toch een soort van lotgenotengevoel
3 jaar geleden
Reactie op lotvancanegem
Heb jij dan sommige dagen gevoelige borsten en anders dagen totaal niet?
Nee ik had voor het testen tot een paar dagen terug pijnlijke borsten, vond het heerlijk en nu zwakt het af en zijn ze nauwelijks gevoelig, wel voller maar dat is het verder heb ik nooit echt typische klachten zoals misselijkheid enzo.
3 jaar geleden
Ik heb dit ook en dat is echt heel normaal! Het is een reactie van je lichaam op hormonen en dat mag wisselen. Ik ben nu 8+3, heb een goeie vitaliteitsecho gehad en heb enorm wisselende symptomen. Ene dag energiek en top, andere dag huilen, misselijk en moe… lang leve de hormonen 🤣
3 jaar geleden
Ik heb dit ook en dat is echt heel normaal! Het is een reactie van je licha ...
Had je dan de ene dag gevoelige borsren en de volgende dag bv helemaal niks? Maakt zo onzeker vind ik
3 jaar geleden
Reactie op lotvancanegem
Had je dan de ene dag gevoelige borsren en de volgende dag bv helemaal niks ...
Ja! Of de ene dag misselijk en de andere dag niet
3 jaar geleden
Ja! Of de ene dag misselijk en de andere dag niet
Word je gek van mezelf. Vandaag hele dag geen gevoelige borsten gehad. Geen enkel kwaaltje. Ben dan zo bang dat het misgaat
3 jaar geleden
Reactie op lotvancanegem
Word je gek van mezelf. Vandaag hele dag geen gevoelige borsten gehad. Geen ...
Ik na 2 dagen toch weer hele erge misselijkheid.. het komt en gaat 🫣 constante pijn in ook niet leuk. Blij zijn dat het niet de hele tijd blijft
3 jaar geleden
Reactie op lotvancanegem
Word je gek van mezelf. Vandaag hele dag geen gevoelige borsten gehad. Geen ...
Helaas zegt het hebben van symptomen of geen symptomen niet zoveel… het gaat vaker goed dan fout 😘 Verder is het, hoe moeilijk ook én struggle ik zelf ook mee, afwachten en veeeeel duimen en manifesten haha ❤️