13 Reacties

vorig jaar
Ik ben ook ni 5w verder en heb een katheder gehad na keizersnede. Ik heb hetzelfde, ik voel mijn buis maar verder geen irritatie of pijn. Bij het poepen voel ik hem vooral en af en toe jeukt het, maar dat is omdat ik nog steeds maandverband draag (ik vloei niet maar toch oud bloed/bruin bloed druppels nog). Wij hebben een bidet wc, dus ik spoel sowieso altijd na een wc beurt. Geen idee of dat gevoel weg gaat. Bij mijn eerste kind ook zelfde gehad, alleen ik herriner me niet meer wanneer het over was…

vorig jaar
Ik heb dit ook na een catheter!
Ik heb ook geen blaasontsteking (namelijk al antibiotica gehad). Ik vroeg mij af of het misschien een vorm van bekkenbodem probleem kan zijn. Gezien een vacuum daar ook een risico factor voor is. Bij mij wordt het wel al iets minder en als ik meer belast overdag en veel doe voel ik het meer

vorig jaar
Reactie op Oznr
Ik ben ook ni 5w verder en heb een katheder gehad na keizersnede. Ik heb he ...
Ik exact hetzelfde ook 5 weken en vloei niet meer, oud bloed druppels en draag normaal maandverband.
Ik spoel ook altijd na, heb een bidon flesje met spuit…
Bij mij jeukt het gelukkig niet..
Heb eerder in mijn leven een blaasontsteking gehad dus ik herken dat gevoel maar dat heb ik nu niet..

vorig jaar
Ik heb hier ook last van gehad bij mijn eerste zwangerschap (ook door katheter). Persoonlijk denk ik achteraf dat het zeker met m’n bekkenbodem te maken had. Ik heb er denk ik uiteindelijk zo’n 7 maanden mee rond gelopen.. (sorry, niet heel hoopvol bericht 😅). M’n Bekkenfysio gaf toen vooral oefeningen waarin je niet alleen je bekkenbodem aanspant, maar dus ook vooral je plasbuis. Dat gaf toen wel enige verlichting. Nu na m’n tweede bevalling heb ik af en toe weer last van m’n plasbuis (idd soort drukkend gevoel) maar dan alleen als ik te veel gelopen heb. Heb nu geen katheter gehad bij de 2e bevalling

vorig jaar
Reactie op AH1973
Blaas ontsteking van katheter voelde bij mij wel echt anders. Daardoor herk ...
Ga ik doen!