10 Reacties

één maand geleden

Heel eerlijk ik vind 11.9kg niet schokkend. Gemiddeld is een kindje van 1 jaar 10kg. Mijn zoontje zit op de - 1.5 lijn en weegt 8.9kg. Jou kindje 11.9kg. Dus ene kindje te licht andere wat zwaarder op de curve. Je kindje eet en drinkt gezond dus zou daar niet te veel in veranderen. Doorsturen naar de kinderarts is waarschijlijk om medische dingen uit te sluiten zoals bijv problemen aan de schildklier. Want ook hier kan je een zwaarder gewicht door krijgen. Dus probeer je niet te veel zorgen te maken!

één maand geleden

Hee hoi, Als ik een tip mag geven zou ik persoonlijk geen fruityoghurt geven, maar gewoon volle of halfvolle natuurlijke yoghurt. En niet te veel vers fruit of fruitpap. Hier zitten allemaal veel suikers in (ja fruit is gezond maar tot op zekere hoogte) er zitten veel van nature suikers in fruit. Een boterham is gezonder in de ochtend denk ik zelf en dan terug gaan naar 1x een fruitmoment per dag. Hopelijk heb je hier iets aan want het avond eten, groente, aardappel ect geef je heel goed aangemeten! Groeten, LIESZ

één maand geleden

Ik vind het gewicht ook niet heel schokkend. Het zal wat meer zijn dan gemiddeld, maar onze dochter is nog geen 1 en is op dit moment 77 cm en 10kg.

één maand geleden

Ik vind het ook niet heel schokkend. Probeer je niet te veel zorgen te maken ❤️ Ik zou inderdaad ook de fruit yoghurt achterwegen laten en vervagen door naturel yoghurt. En de fruitpap in de namiddag misschien vervangen door enkel fruit, dus de pap achterwegen laten? En je niet te veel zorgen maken! Je doet het goed 😘Voor hetzelfde geld gaat je kindje over een paar weekjes lopen en is het gewicht snel weer normaal.

één maand geleden

Zeker niet te veel zorgen om maken hoor! Wat anderen ook al zeggen: het is echt niet abnormaal hoog en waarschijnlijk moet ze nog gaan lopen, dan verbrand er ook weer een hoop! Komt echt wel goed met je kleine meid, leg er niet te veel druk op en heb gewoon vertrouwen in jezelf dat je bewust bent in wat je haar te eten geeft!

één maand geleden

Mijn dochter was met 12 maanden 11,215 gram en 79,5 cm lang. Ze zit ook boven de curve. Er is niets zorgelijks over gezegd. Ik zou me er niet te druk over maken. Het eetschema ziet er prima uit, de tips kun je meenemen die hier genoemd zijn, maar verder lijkt me het helemaal oke.

één maand geleden

Doen er meer mensen een theelepel olijfolie? Daar zitten veel calorieën in 😅 maar kan me voorstellen dat het erg gezond is!

één maand geleden

81.5 cm en ik denk bijna 13 kg. Mooi in verhouding

één maand geleden

Reactie op RoosWi

Doen er meer mensen een theelepel olijfolie? Daar zitten veel calorieën in ...
Jaa doen wij ook, mijn zoontje heeft wat last van zijn darmen en met olijfolie blijft het goed doorstromen. Mijn zoontje is wel aan de lichte kant, ook 77 centimeter maar 9 kilo

één maand geleden

Mijn dochter is 11.3 en 75cm, ze is inderdaad iets boven gemiddeld maar het is niet schokkend veel, dit zeiden ze bij het consultatiebureau ook. Zolang het niet mega snel oploopt is het niks om je zorgen over te maken. Ik denk dat het ook een beetje haar bouw is, ik was ook zo als baby en uiteindelijk is dat bijgetrokken🫢 het eetschema vind ik er ook prima uitzien. Gaven ze daar geen tips eventueel?