37 Reacties

vorig jaar

Mijn dochtertje is nu 5 weken en 3 dagen oud en weegt 4110 gram nu ❤️. Ze is geboren met 3380.

vorig jaar

Mijn dochtertje is 8weken, geboren met 3565 en weegt nu 4690. Geef je je kind borstvoeding?
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Onze zoon is morgen 5 weken, geboren met 3384 gram (50,5 cm) en vandaag gewogen bij het consultatiebureau 4100 gram en 5 cm gegroeid

vorig jaar

Mijn dochtertje is nu 9 weken oud, en woog vorige week 4850, haar geboortegewicht was 3430 en ik heb 2 weken borstvoeding gegeven, daarna overgegaan naar de fles.

vorig jaar

Mijn zoontje is 7 weken en 3 dagen en weegt nu 4920. Geboortegewicht was 3280

vorig jaar

Milan is nu 5,5 week oud. Geboren met 3720 en woog 22 nov 4465

vorig jaar

Mijn dochter is 5 week oud geboren met 3580 en woog vorige week 3740

vorig jaar

Ons zoontje woog met de geboorte 3730 gram en vorige week bij 5 weken en 4 dagen 6150 gram.. hij komt boven de +2 lijn uit in de grafiek. Bij het consultatiebureau vonden ze dit helemaal niet zorgelijk en kreeg hij complimenten omdat hij zo goed groeit. Ik geef fulltime borstvoeding en ze zagen vaker een extreme stijging in het begin bij borstvoeding. Had ons oudste zoontje ook. Hij woog na 5 weken 5700 gram (in de +2 lijn). Hij is nu 2 jaar en 3 maanden en zit mooi rond het gemiddelde/+1. Hebben ze bij het consultatiebureau nooit zorgen over uitgesproken..

vorig jaar

Geboren met een gewicht van 4496 gram. 18 december voor het laatst gewogen, toen 4 weken oud; 5650 gram

vorig jaar

Reactie op Mama9121

Ons zoontje woog met de geboorte 3730 gram en vorige week bij 5 weken en 4 ...
Dank voor je reactie🤍
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Reactie op Mama To Be92

Mijn dochtertje is 8weken, geboren met 3565 en weegt nu 4690. Geef je je ki ...
Dank voor je reactie. Hij krijgt nutrilon syneo pepti i.v.m. koemelkallergie.

vorig jaar

Zoontje is 7 weken en woog afgelopen zaterdag 4430. Geboorte gewicht was 3370

vorig jaar

Mijn zoontje woog bij de geboorte 3600 en met 4 weken woog hij 4275.

vorig jaar

Geboortegewicht 2740 en nu met 5 weken 3410.

vorig jaar

Geboortegewicht 3766 en met 4.5 week 5075 gram. Geef wel borstvoeding m

vorig jaar

Geboren met 4515 gram Met 4,5 week naar CB geweest toen woog hij 5350 gram.

vorig jaar

Geboortegewicht 3810 en met bijna 4 weken 4175 (ze is veel afgevallen in het begin) Ze krijgts sinds ze 2 weken is nutrilon pepti. Ik zou me er niet te druk om maken. Over het algemeen vragen ze nu wat ze nodig hebben (in mijn optiek)

vorig jaar

Reactie op stabs93

Dank voor je reactie. Hij krijgt nutrilon syneo pepti i.v.m. koemelkallergi ...
Ik zou mij niet druk over maken. Ik stress meer dat ze niet veel bijkomt. Goed slapen en bijkomen is goed.

vorig jaar

Mijn zoontje krijgt ook fulltime borstvoeding woog bij de geboorte 4308 gram en vandaag bij 7 weken 6020 gram. Ik heb veel overproductie.

vorig jaar

Reactie op VanesB

Mijn zoontje krijgt ook fulltime borstvoeding woog bij de geboorte 4308 gra ...
Heerlijk is dat. Had je overproductie van jr zelf of heb je er wat voor gedaan?