15 Reacties

9 maanden geleden

Die van mij ook.🤣🤣😍😍 En vooral als ik aan de telefoon zit of met iemand een serious gesprek aan het voere ben dan zet ze het heel vaak op gille🤣🤣

9 maanden geleden

Haha ja hoor hier ook! Onze dochter van 5 maanden deed t al toen weer even gestopt en sinds deze week weer volop! Ook 's nachts dat hoeft dan weer niet haha

9 maanden geleden

Jaa herkenbaar haha 🤣

9 maanden geleden

Jep herkenbaar 😂😂 #gehoorbeschadiging

9 maanden geleden

Hier ook! Wij noemen het maar "zingen" 😅

9 maanden geleden

Hier ook! Gillen van geluk. Lekker zn stembanden aan het uitvinden. Voor onze oren echter minder fijn, maargoed😅

9 maanden geleden

Mijn zoontje (5m) deed het ook! Was echt iets nieuws waar hij dag en nacht lol mee had. Na een week of twee ontdekte hij vanzelf een nieuw geluid

9 maanden geleden

Wij noemen onze dochter tegenwoordig een parkietje, omdat ze zoveel aan het gillen is 😂😂

8 maanden geleden

Haha hier ook bij dochter van 4,5 maand. Ze vind het zelf heel leuk en gilt wat af haha.

7 maanden geleden

Hier nog baby’s die nog gillen? Onze dochter is nu ongeveer 2 weken bezig en werd vandaag zelf bijna gillend gek. Ze heeft ongeveer haar hele wakkertijd gegild. Het is sowieso wel erg de laatste dagen, maar kon er net gewoon even niet meer tegen. Wat deden jullie er aan? En is het vanzelf weer over gegaan? Onze zoon heeft dit nooit gedaan 😅

7 maanden geleden

Reactie op KarinaK

Hier nog baby’s die nog gillen? Onze dochter is nu ongeveer 2 weken bezig e ...
Hier was het afgelopen week ook veel. En nu al twee dagen weinig gehoord. Ging vanzelf over.

7 maanden geleden

Reactie op KarinaK

Hier nog baby’s die nog gillen? Onze dochter is nu ongeveer 2 weken bezig e ...
Oh ja hoor, al meer dan een maand hier 😬 gillen als ze boos is, gillen als ze blij is.. heeeele dag gillen

6 maanden geleden

Reactie op Anoniem20232023

Hier was het afgelopen week ook veel. En nu al twee dagen weinig gehoord. G ...
Mijn zoontje gilt ook al een tijdje de hele dag🙉 ging het bij jou kindje over in andere geluiden? Hij heeft sinds vandaag iets nieuws ontdekt. Met z'n tong uit z'n mond en dan hoor je blablabla met als slot even flink spetteren😅 het gegil wordt er nog niet minder om. Hopelijk gaat het helemaal hierin over. Dit is namelijk echt heel grappig/schattig om te zien. Dat gillen is soms om gillend gek van te worden😵

6 maanden geleden

Reactie op 8Katie8

Mijn zoontje gilt ook al een tijdje de hele dag🙉 ging het bij jou kindje ...
Haha ja de mijne heeft ook zijn tong ontdekt. Spetters alle kanten op. Hij gilt nog steeds met vlagen erg hard. Al is hij momenteel vooral veel aan het zeuren en huilen 😅 Gisteren was echt extreem qua huilen. Ik moet hem ook continu vermaken. Al een aantal weken is dat gaande.

6 maanden geleden

Reactie op Anoniem20232023

Haha ja de mijne heeft ook zijn tong ontdekt. Spetters alle kanten op. Hij ...
Hier begint het al zodra ik hem uit bed haal. Gillen op het aankleedkussen, gillen als hij geen aandacht krijgt, gillen als zijn speeltje niet in bereik ligt, gillen als grote zus hem geen aandacht geeft, gillen omdat hij ergens bovenuit moet komen(bij het judo examen van grote zus🫣, op de verjaardag van m'n schoonmoeder) en gewoon gillen omdat het kan. Het maakt ook niet uit of ik er op reageer of niet, hij gilt lekker door. Zo hard hij maar kan en dat is oorverdovend hard😅