17 Reacties

4 maanden geleden

Hier is dat een signaal dat ze moe is

4 maanden geleden

Hoe ook een signaal dat ze moe is

4 maanden geleden

Ja hier precies hetzelfde. Lijkt wel alsof ze jeuk heeft denk ik soms. Heb het ook laten checken door de huisarts maar die ziet niks geks. Als ze moe is wrijft ze hier in haar oogjes, dus dat heeft er bij ons niks mee te maken.

4 maanden geleden

Hier ook een signaal van moeheid

4 maanden geleden

Ik ga extra opletten of het vermoeidheid kan zijn.. hier doet ze het ook tijdens het eten soms, maar kan dat ze dan moe is ook

4 maanden geleden

Ons zoontje ook, heb het idee dat het met de doorkomen tandjes te maken heeft

4 maanden geleden

Hier ook de laatste dagen, dus ik volg even. Wel twee doorkomende tandjes

4 maanden geleden

Onze dochter doet het ook, al sinds baby. Ook wij hebben het wel eens laten nakijken bij de huisarts, maar niks aan de hand. Hoort gewoon bij haar. Nu haar haartjes langer zijn, zit ze hier ook graag aan. Dat laatste zal ze wel van mama overgenomen hebben 馃槵

4 maanden geleden

ons dochtertje doet het ook bij doorkomende tandjes

4 maanden geleden

Onze dochter (9 maanden) doet het ook sinds kort. Eerder alleen oogjes wrijven als ze moe werd maar nu lijkt ze ook even kort aan haar oortje te voelen. Dus zou zomaar vermoeidheid kunnen zijn. Maar precies in deze periode heeft ze ook de zogeheten tantjespoep, haar eerste tandje moet nog komen, dus dat zou het dan misschien ook kunnen zijn.

4 maanden geleden

Reactie op Niiiieeeenke

Hier ook de laatste dagen, dus ik volg even. Wel twee doorkomende tandjes
Bij mij ook bij doorkomende tandjes!

4 maanden geleden

Vaak door tandjes of toch wat druk op de oren

4 maanden geleden

Onze dochter doet dit al heel lang, 2 belangrijkste redenen: 1 moe, 2 als ze zich niet fijn voelt/ gefrustreerd.

4 maanden geleden

Het kan ook zijn dat ze het gewoon lekker vindt, die van mij doet dat ook. Mijn andere dochter en man doen het namelijk ook nog steeds!

4 maanden geleden

Hier kwamen toen de eerste tandjes door!

4 maanden geleden

Ik weet even niet meer precies hoe het zat, maar ik heb ooit geleerd dat je (en dus ook je baby) warme oren krijgt wanneer je moe bent. Dit kan gaan kriebelen/jeuken door de warmte en het feit dat ze dan ook vaak opzetten. Daarom zitten baby's vaak aan hun oortjes als ze moe worden of zijn. Ook kan het te maken met tandjes geloof ik. Dan hebben ze niet altijd last van hun oor, maar trekken ze aan hun oortjes.