10 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op meerelle
Ik zou vooral kijken naar je voeding en eventueel een supplement
Ja dat is ook waar, gezondheid gaat van binnenuit natuurlijk. Ben daar ook al mee bezig…
3 maanden geleden
Reactie op Eppel
Ik ervaar hetzelfde met mijn haar. Is dit ook niet een hormonen kwestie en ...
Ja ik weet dat het erbij hoort haha. Word vast ook wel weer beter. Maar ben beetje zoekende naar juiste producten dat mn haar een beetje in model blijft. Misschien dat iemand tips heeft met krullen ook na hun zwangerschap
3 maanden geleden
Hier ook krullend haar en mijn haar is ook anders na de zwangerschap.. mijn haar is juist sneller vet terwijl ik dit eerst nooit had. Kan ook weer veranderen in de loop van de tijd. Mijn (krullen)kapster gaf aan andere producten te proberen en kijken hoe het uitpakt. Omdat het per persoon en krul zo anders kan zijn.
Als je haar nu dunner is kun je misschien wat 'lichtere' producten proberen.
Bijvoorbeeld een leave in met een meer melk achtige substantie ipv creme. Of als je gel gebruikt in plaats daarvan een mousse? Je kunt misschien ook advies vragen aan een kapper!
Voor geïrriteerde hoofdhuid ben ik de cowash van As i am dry and itchy gaan gebruiken en na 1 keer gebruiken was het helemaal weg. Had er ook veel positieve verhalen over gelezen.
Hopelijk heb je hier wat aan!
3 maanden geleden
Reactie op Pluis1993
Hier ook krullend haar en mijn haar is ook anders na de zwangerschap.. mijn ...
Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! Hier ook sinds de bevalling last van heel snel wordend vettig haar. Ik heb ook krullen en heb hier ervoor nooit last van gehad..