4 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb de Baby Brezza en werkte op zich wel goed maar nu het warmer wordt lijk ik problemen ermee te krijgen. Heb wel koemelkeiwit vrije voeding en die plakt ongelooflijk veel. Bij gewone poeder zou dit geen probleem mogen zijn. Ik doe eerlijk gezegd gewoon de doseringen per voeding in een leeg flesje die te klein is geworden (130ml max inhoud) en giet ze zo bij het water dat ik wel nog uit de Baby Brezza haal. Verder zijn die melkpoeder torens voor mij allemaal omslachtig en onhandig... Als je genoeg thuis bent kan je ook alle flesjes op voorhand klaarmaken en in de koelkast zetten voor max 24u. Soms zeggen ze zelfs 48u? maar dat ben ik niet zo zeker.

6 maanden geleden

Reactie op Cheds

Ik heb de Baby Brezza en werkte op zich wel goed maar nu het warmer wordt l ...
Dat klaar zetten zie ik vaker! Mag je dan al gewoon 't poeder en water mengen en in de koelkast zetten? En dan in de magnetron of?

6 maanden geleden

Wij gebruiken de philly. Die vind ik fijn werken! 馃挭

6 maanden geleden

Reactie op T_W

Dat klaar zetten zie ik vaker! Mag je dan al gewoon 't poeder en water meng ...
Ja inderdaad. Wel deed ik het water niet opwarmen om de flesjes te maken. Ik doe het op kamertemperatuur of met water dat in de koelkast staat. Ik doe het zowat afwisselend. Als hij slecht eet voorbeeld doe ik het in flessen in de koelkast omdat ik dan beetje per beetje kan opwarmen en minder hoef weg te gooien. Om op te warmen kan het zowel in de magnetron of in een flessenwarmer maar voor dat tweede heb ik dus echt geen geduld, zeker met een hongerige baby 馃槄