11 Reacties

6 maanden geleden

Hier hetzelfde! Heb van alles geprobeerd ; extra water, extra olijfolie, peren, pruimen zakjes ellas kitchen maar helpt niks. Heb uiteindelijk zelf lactulose stroop gekocht bij kruidvat en dit lijkt wel wat te helpen!

6 maanden geleden

Wij hadden t ook, cb zei extra water yogurt pruimen en bij ons gaat dat goed

6 maanden geleden

Olie of boter door de hapjes doen. En toch nog meer water aanbieden?

6 maanden geleden

Ik volg, want hier precies hetzelfde.. 🥴

6 maanden geleden

Oh kiwi schijnt het ook goed te doen! Ga ik van de week proberen!

6 maanden geleden

Wij hadden hier een maand geleden ook last van, ik voeg even een foto toe van mijn reactie op hetzelfde topic toen. Onze uk heeft sindsdien nergens meer last van en we konden verder gaan met uitbouwen van de hapjes 👌 Hopelijk helpt het jullie ook!

6 maanden geleden

Bruine bonen pureren?

6 maanden geleden

Wij hebben het ook een paar weken gehad. Ik geef nu 2 a 3x per week pruimen (ellas kitchen) en dat helpt heel goed. Heb het idee dat ook dit een fase is waarbij de darmen moeten wennen aan al het vaste voedsel. Ik zou ook goed bijhouden welk eten voor meer verstopping zorgt. Hier merk ik bijv dat banaan verstopt.

6 maanden geleden

Hier ook.. 7 maanden en dochtertje onwijze constipatie. Ik heb lijnzaad een uur in water laten weken dit een uur laten staan en vervolgens 30ml gemengd met de fles. Uiteraard gezeefd. Dit heeft onwijs geholpen

6 maanden geleden

Ik had eergisteren peren gepureerd. Hij had maar paar lepeltjes gegeten. Gisteren was het bingo 😂 zoveeel poep en gelekt. Eerst gaf ik hem paar lepels pruimenmoes en mix ik paar druppels olijfolie. Maar die peren hahaha 😂 Ik was echt zo blij dat hij had gepoept (hij had al 4 dagen niet gepoept). Dus ja, peren 🍐 Als je bv geeft kan jezelf ook peren eten dat geef je weer door met moedermelk. (Zei mijn moeder).

6 maanden geleden

Bij ons was pap het probleem, sinds 3 dagen geen pap te hebben gehad is de ontlasting gelijk weer in een normale substantie.