12 Reacties

13 dagen geleden

Wij hebben een hele grote vinden het ideal , kindjes hebben er veel plezier van

13 dagen geleden

Wij hebben deze https://speeltenty.nl/products/tenty-speeltent-pop-up-binnen-en-buiten-grijs-bundel perfect om mee te nemen, wat duurder maar wij vonden het zeker waard!

13 dagen geleden

Reactie op tamaraburgg89

Hmnn, ziet er gaaf uit... Is hij echt zo makkelijk mee te nemen en op te bergen als ze op de website laten zien? Hij is inderdaad wel aan de prijzige kant.

13 dagen geleden

Ja dat is echt kinderwerk :) Fijne draagtas en het is helemaal niet zo zwaar. Ik heb nog een kortingscode die ik toen gebruikt had: RUE133 , misschien dat die nog werkt voor je

13 dagen geleden

Sinds 3 weken hebben wij er ook 1, de tweeling paste niet meer in de gewone box en met al dat gedraai hebben ze nu lekker de ruimte! Ik heb via marktplaats een gekocht met een mat die erin past voor 80 euro. Zie dat die persoon hem nu voor 95 euro verkoopt (is wel in Ede), maar hij is echt super!

13 dagen geleden

Reactie op tamaraburgg89

Ja dat is echt kinderwerk :) Fijne draagtas en het is helemaal niet zo zwaa ...
Wauw bedankt!! Hij werkt nog!!

10 dagen geleden

Reactie op tamaraburgg89

Ja dat is echt kinderwerk :) Fijne draagtas en het is helemaal niet zo zwaa ...
Ik heb mijn man eindelijk weten te overtuigen. Die 10€ korting werkt trouwens nog steeds, zeker mooi meegenomen. Ik zal laten weten hoe het ons bevalt. :)

10 dagen geleden

Reactie op Djarah

Sinds 3 weken hebben wij er ook 1, de tweeling paste niet meer in de gewone ...
Heb je daar een link van?

10 dagen geleden

Ik heb een screenshot gemaakt van de verkoper. Ben echt heel tevreden ermee, zeker omdat er ook een speelmat erbij zit!

9 dagen geleden

Reactie op Djarah

Ik heb een screenshot gemaakt van de verkoper. Ben echt heel tevreden ermee ...
Dankje!

8 dagen geleden

Wij hebben deze en zijn er heel blij mee. Onze tweeling heeft zo heerlijk veel ruimte. Die zitten elkaar in de normale box in de weg haha. Is alleen niet even snel uit elkaar te halen om mee te nemen.

8 dagen geleden

Reactie op lisavaho

Wij hebben deze en zijn er heel blij mee. Onze tweeling heeft zo heerlijk v ...
Hmnn ja dat is dan niet praktisch voor ons haha.