13 Reacties

6 maanden geleden

Hahahaha bij ons toevallig ook zelfde!! Had vandaag nog met mijn man erover. Ik dacht dat meisjes meer papa’s kindjes waren😅

6 maanden geleden

Hahahaha hier nog een enge mama met sudocreme en thermometer 😂. Hier doe ik ook veel verzorging en knuffelen. Papa is er voor de entertainment. Hij vindt papa heel leuk totdat ik hem in zijn armen leg 🤷‍♀️. Ik haal mijn zoon van de kinder opvang, mijn partner werkt thuis. Ik breng hem dan altijd langs mijn partner's werkkamer voor een kusje en een hallo. Mijn zoon zijn lach naar hem is wel vaak groter dan als hij mij ziet 😂. Ben benieuwd hoe dat zich ontwikkelt als hij opgroeit.

6 maanden geleden

Hier exact hetzelfde… Ik werk maar 2 dagen in de week en hij 5, wat inhoud dat ik alle niet leuk- klusjes doe + hij is enorm gewend aan mij. Wanneer mijn vriend thuiskomt vind hij het geweldig, en andersom lijkt hij het niet eens door te hebben. Ik vind het heel leuk dat hij zo gek is op zn vader, maar soms ook best jammer om eerlijk te zijn.

6 maanden geleden

Hier geen voorkeur voor ouder. Maar wij doen de verzorging ook echt 50/50.

6 maanden geleden

Ze heeft een voorkeur voor mij. Is ze bij papa en ben ik in de buurt? Huilen. Breng ik haar naar de kdv? Huilen. Ben ik niet in de buurt? Geen centje pijn. Ik geef nog bv, dus we knuffelen veel, ook voor het slapen gaan, ik denk dat dat ermee te maken heeft. Papa geeft de fles namelijk uit handen en legt haar zo in bed om in slaap te vallen.

6 maanden geleden

Reactie op WeStok

Ze heeft een voorkeur voor mij. Is ze bij papa en ben ik in de buurt? Huile ...
Ja ik geef ook nog bv, en dan om de 3 uur nog en in de nacht ook nog 2 tot 3 x, maar nadat hij klaar is met drinken is het gelijk weer papa 😂

6 maanden geleden

Ooooo hier ook! Ze kijkt nauwelijks om naar mij als ik thuiskom van een dag werken, maar als papa thuis komt is ze zo blij en begint ze meteen te lachen. Voelt soms echt niet leuk, kan er niks aan doen haha. Ik ben voornamelijk met haar bezig en inderdaad ook vooral de minder leuke dingen zoals verschonen etc. en papa is voor de entertainment en vaak kort.

6 maanden geleden

Reactie op ace38

Hahahaha bij ons toevallig ook zelfde!! Had vandaag nog met mijn man erover ...
Jaa dat dacht ik ook, maar misschien komt dat later wel met een zoontje

6 maanden geleden

Reactie op AmberNewMum

Hahahaha hier nog een enge mama met sudocreme en thermometer 😂. Hier doe i ...
😅😅😅 ja de thermometer niet vergeten, ja ik ben ook zo benieuwd of dit veranderd wanneer ze wat ouder zijn. En als het zo blijft dan ook goed, als de kleine maar gelukkig is

6 maanden geleden

Ik snap je gevoel helemaal! Vooral omdat je heel veel doet, zo herkenbaar. Het kan nog alle kanten opgaan denk ik dan maar

6 maanden geleden

Reactie op onet

Hier geen voorkeur voor ouder. Maar wij doen de verzorging ook echt 50/50.
Ohhhh wat fijn!

6 maanden geleden

Reactie op Martine8192

Ooooo hier ook! Ze kijkt nauwelijks om naar mij als ik thuiskom van een dag ...
Ja dat is het ook hè, de entertainment is natuurlijk superleuk voor ze en verschonen verschrikkelijk. Dus hopelijk ontwikkelt zich dat later en zullen ze mama’s kindjes worden 😅

6 maanden geleden

Reactie op faatjemar

Ja dat is het ook hè, de entertainment is natuurlijk superleuk voor ze en v ...
Haha nou inderdaad 🤣