10 Reacties

6 maanden geleden

Oh jeetje wat rot vooral als je nog niet wilt stoppen😟 Blijven kolven en aanleggen is het enige wat ik kan bedenken. En advies vragen bij een lactatiekundige. Hoop dat het weer meer gaat worden.

6 maanden geleden

Veel water drinken en melk

6 maanden geleden

Goed water drinken, zeker met dit weer van de afgelopen dagen!

6 maanden geleden

Hee, ik heb dit ook gehad toen ik nog borstvoeding gaf, bij mij was het na 1 week ongeveer weer normaal, gewoon blijven aanleggen en evt nog extra na kolven. Dit laatste deed ik met name s’ochtends 1x en ‘s avonds 1x

6 maanden geleden

Ik heb me een tijdje verdiept in relacteren. Hoe kleiner de periode dat je geen bv hebt gegeven, hoe sneller je het weer op gang hebt. Veel aanleggen/kolven, ook het beste 's nachts 1 of 2 keer. Waar mogelijk huid op huid, borsten voor een voeding of kolfsessie masseren en/of warm maken. Je hersenen zijn degene die je melkproductie op gang brengen, dus je moet de juiste signalen geven aan je hersenen dat je borsten weer aan het werk moeten. Vraag anders ook een lactatiekundige om hulp. Dit kan ook via Facebook, daar zijn een paar groepen speciaal voor bv en daar zitten ook lactatiekundigen in die soms gratis adviseren. Succes, weet zeker dat het goed komt!

6 maanden geleden

Gaat het al beter? Lijkt me super rot

6 maanden geleden

Het beste is als je kindje drinkt, zou proberen die te motiveren door met de kolf de tsr op te wekken, kindje aanleggen en dan eventueel nakolven. Super intensief maar met zelf goed drinken zou het dan snel goed moeten komen. Succes!

6 maanden geleden

Reactie op Rees1988

Gaat het al beter? Lijkt me super rot
Ja het wordt beter! Heb nog geen volledige voedingen gekolfd uiteraard, dus ben benieuwd of ik morgen weer normale hoeveelheid kolf. Baby wil wel veel drinken maar heb het idee dat het mogelijk compensatie is. De drinkbeurten duren in ieder geval weer langer en het voelt ook weer voller. Alle tips hebben geholpen. Naar mijn idee kwam het pas echt weer goed op gang toen ik zelf weer goed kon eten. Grootste crisis is in ieder geval achterwege Bedankt allemaal!

6 maanden geleden

Reactie op AnkeTijsen

Het beste is als je kindje drinkt, zou proberen die te motiveren door met ...
Niet aan gedacht. Ze is nu weer iets feller aan de borst dus nu niet meer nodig. Maar in het begin bleef ze inderdaad maar passief hangen en dan was het hopen op een TSR

6 maanden geleden

Reactie op Ninaschuurman

Ja het wordt beter! Heb nog geen volledige voedingen gekolfd uiteraard, dus ...
Wat een goed nieuws!!! Zal een opluchting zijn! 🎉