12 Reacties

vorig jaar

Groene ontlasting kan komen door allergie of ook wanneer ze enkel de voormelk drinkt bijvoorbeeld

vorig jaar

Wij hadden hetzelde met precies 4 weken tot 5.5 weken. Zitten er ook sliertjes bij? Dat hadden wij ook Huisarts gaf aan dat ze te veel voormelk drinkt. Dus minder vette melk. Ik heb dus voormelk eerst gekolfd en daarna aan de borst. Toen ging het na drie dagen weg.

vorig jaar

Reactie op Rees1988

Wij hadden hetzelde met precies 4 weken tot 5.5 weken. Zitten er ook sliert ...
Bedankt voor je reactie. Misschien moest ik er even bij vermelden dat ik kunstvoeding geef ! Er zitten geen sliertjes in,

vorig jaar

Onze zoontje zijn ontlasting ging ook opeens van geel naar groen. Advies gevraagd bij consultatiebureau, maar die gaven aan dat een groene kleur (pesto achtig) gewoon normaal is en je geen zorgen hoeft te maken. Na een paar dagen is het vanzelf weer geel geworden.

vorig jaar

Reactie op Joelle29

Bedankt voor je reactie. Misschien moest ik er even bij vermelden dat ik ku ...
Onze zoon is ook 4 weken en heeft ook groene ontlasting en krijgt kunstvoeding. Toen hij nog meerdere keren per dag poepte was het mosterdkleur, maar sinds een week poept hij 1x per dag en is het dus groen en stinkt het ook meer. Heb ook ergens gelezen dat dat komt doordat de darmflora aan het opbouwen is, dus het is normaal.

vorig jaar

Het kan ook komen als ze een virusje te pakken hebben. Hier ook super verkouden en een groene luier erbij.

vorig jaar

Wij zijn ook bijna 4 weken oud en vandaag hadden wij ook een groene ontlasting

vorig jaar

Wij zijn ook bijna 4 weken oud en vandaag hadden wij ook een groene ontlast ...
Huilt jullie kleine tijdens het hebben van ontlasting?

vorig jaar

Reactie op Joelle29

Huilt jullie kleine tijdens het hebben van ontlasting?
Jaa heel erg het lukte hem niet om ontlasting kwijt te raken heb hem een zetpil moeten geven aangezien hij 2,5 dag geen ontlasting had gemaakt,
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Groene ontlasting bij flesvoeding is normaal. (Komt door ijzer) En 1x in de 3 dagen poepen ook. Ze huilt waarschijnlijk om dat ze kramp heeft. Zolang je ontlasting soepel blijft is het echt helemaal oke. Vooral niet beginnen met zetpillen etc. *google even poepkaart. Kan je het zo aflezen.

vorig jaar

Reactie op AH1973

Groene ontlasting bij flesvoeding is normaal. (Komt door ijzer) En 1x in d ...
Dankjewel voor je fijne uitleg❤️.