4 Reacties

één maand geleden

Precies dit hebben wij nu ook: “wordt ‘s nachts wakker en is dan heel verdrietig.” En overdag heel weinig slapen ik snap het ook niet en hoor ook graag tips

één maand geleden

Precies dit hebben wij ook met onze dochter van bijna 1. Helemaal over stuur en daarna alleen nog maar bij mij/ons willen slapen. Ze is nu ook al vanaf 19.30 aan het huilen. En dan valt ze in mn armen in slaap en als ik haar terug leg in bed is het complete paniek. Als ze bij me is, is er niks aan de hand. En sommige nachten gaan ineens weer goed.

één maand geleden

Slaapregressie! Hier ook gehad en nu gelukkig 2 nachten weer doorgeslapen. Je komt er het best doorheen door het te accepteren dat het tijdelijk is, gewoon je routine aanhouden en elke keer dat je kindje wakker is gewoon in slaap brengen. Hier werd ze vaak zodra ik haar weer neerlegde gelijk wakker en huilen. Ik herhaalde gewoon de stappen tot ze wel doorsliep. Heb echt een aantal nachten minimaal geslapen maar na een weekje was het voorbij 😅 hoop ik nu

één maand geleden

Mij stelt het gerust dat ik hoor dat hij niet de enige is… al hoop ik dat het erg snel voorbij is! Hij huilt nu sinds 19.00 uur, kunnen hem met niets troosten.