12 Reacties

5 maanden geleden

Hi, ik ben van België en ik haal ze in de apotheek. Mijn tante woont in Eindhoven en zij haalt deze in de Kruidvat zei ze. 🤍

5 maanden geleden

Wel zei ze dat ze deze ook van de apotheek of Kruidvat haalt en niet pijnlijk zijn ..

5 maanden geleden

Deze kocht ik bij de apotheek

5 maanden geleden

Zo zien ze eruit

5 maanden geleden

Ok dankjewel, die hebben we nu inderdaad. Ik vind het eng om ze te geven, bang voor pijn! Maar goed dat je het zegt

5 maanden geleden

Geen antwoord op wat je nu zoekt maar geef je al pre en probiotica aan je baby? Bij ons geeft het toch een verschil. Hij kan met veel moeite toch elke 2 a 3 dagen ipv een hele week of meer ertussen!

5 maanden geleden

Mijn zusje heeft vroeger veel klysmas gehad ivm constipatie.. is niet prettig want je moet flink naar de wc maar het lucht wel op. Ik weet zeker dat zij een klysma altijd zou doen als de andere optie verstopt zitten is.. dat geeft namelijk ook buikpijn .. bij haar bleek het trouwens lactose intolerantie te zijn. Is hier al naar gekeken bij je zoontje? Bij baby’s komt het niet vaak voor maar je zou kunnen proberen lactose vrije flesvoeding te geven en vaste voeding zonder lactose ?

5 maanden geleden

Heb je ook al lactulose stroop geprobeerd? Wij geven dat elke ochtend een beetje, en ook altijd water bij t eten, en dat helpt! Elke dag ontlasting sindsdien

5 maanden geleden

Kan je via de huisarts geen macrogol krijgen? Dat gebruiken mijn zoontjes. Dat zijn gewoon vezels en heel onschuldig maar werkt goed

5 maanden geleden

Bedankt allemaal voor het meedenken en de tips! Uiteindelijk toch de microlax klysma gegeven, hij was echt goed geconstipeerd maar dat is er nu gelukkig uit! Ik ga de zetpillen bestellen voor een volgende keer (hopelijk niet nodig maar handig om in huis te hebben). Omdat het nu echt al een tijdje aanhoudt gaan we inderdaad kjjken naar intoleranties…

5 maanden geleden

Hier ook een moeilijke poeper. Harde hopjes en ellende per 5dagen. Manneke heeft kma is wel iets beter gegaan met wisseling van voeding maar nog niet zoals het moet. Hij krijgt nu ook dagelijks macrogol zakjes dit maakt het wel soepel . Als hij echt verstopt zit hebben wij ook die klysma's in huis.

5 maanden geleden

Ja misschien maar eens kijken naar macragrol, maar wil ook graag de oorzaak van het probleem aanpakken en zijn darmen versterken!