12 Reacties

6 maanden geleden

Gewoon even wennen voor haar. Daarbij is 6 uur voor baby’s een normale wakker tijd. Alleen vinden wij dat gewoon te vroeg haha!

6 maanden geleden

Wij gingen al afbouwen met de puckababy bij 3,5 maand (sowieso in onze zoon erg lang en rolde al om bij vier maanden🥲). Dit deden wij door de eerste drie weken één arm eruit te halen. Daarna pas de tweede arm. Ging eigenlijk heel goed! Misschien dat proberen?

6 maanden geleden

Reactie op carinaa

Gewoon even wennen voor haar. Daarbij is 6 uur voor baby’s een normale wakk ...
Hahaha ja ik kijk naar hoe ze altijd slaapt en dan gaat ze na 6e , drinken toch nog een a twee uurtjes terug slapen. Nu dus niet 😖😅.

6 maanden geleden

Reactie op Danlem

Wij gingen al afbouwen met de puckababy bij 3,5 maand (sowieso in onze zoon ...
Vanavond nog maar even terug in de zak en dan 1 armpje proberen. En dan om de nacht een ander armpje ofzo?

6 maanden geleden

Reactie op letsdothis

Vanavond nog maar even terug in de zak en dan 1 armpje proberen. En dan om ...
Wij deden 1,5 week links, 1,5 week rechts, en daarna allebei eruit!

6 maanden geleden

Reactie op Danlem

Wij deden 1,5 week links, 1,5 week rechts, en daarna allebei eruit!
Nou ik ga het proberen 😅

6 maanden geleden

Hier cold turkey gestopt met 4,5 a 5 maanden. Ze kon ineens draaien, dus we moesten wel. We hebben twee weken echt rot nachten gehad en daarna was het over en sliep ze weer als voorheen (dat is hier alsnog elke 3 a 4 uur wakker haha).

6 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Hier cold turkey gestopt met 4,5 a 5 maanden. Ze kon ineens draaien, dus we ...
Oh god. Hier slaapt ze echt van 20:30 door tot 6 voor een flesje en dan van 6:30 tot 7:30/8 dus ik voel me weer terug bij af toen ze er net was en ik om de 3 uur moest voeden 😂😂. Hier dus ook cold turkey maar ik ga dit niet twee weken redden dus ga maar rustig afbouwen en dus met 1 armpje proberen 🤪

6 maanden geleden

Wellicht kan je het lakentje van fedde&kees proberen zodat ze hopelijk rustiger ligt zonder zwaaiende handjes. Ik heb wel het idee dat het haar heeft geholpen om minder te bewegen met haar armpjes.. maar hier wordt onze baby alsnog standaard 3/4 x wakker iedere nacht

6 maanden geleden

Reactie op Dezemevrouw

Wellicht kan je het lakentje van fedde&kees proberen zodat ze hopelijk ...
Dit wilde ik ook als tip geven, het nunki laken. Hier werkt het goed!

6 maanden geleden

Hier sliep mijn baby sinds 3 weken oud al hele nachten door. Heerlijk. Totdat hij met 5 maanden oppeens kon draaien op beide kanten en ik van de een op andere dag niet meer mocht inbakeren. Sindsdien gebruiken we een slaapzak. Het helpt iéts, maar hij wordt toch wel 2x wakker in de nacht… en dat al 1,5 maand… Een en al ellende. Ik lees ff mee..

6 maanden geleden

Reactie op charlotte111

Dit wilde ik ook als tip geven, het nunki laken. Hier werkt het goed!
Hier heeft het nunki lakentje 2 maanden goed gewerkt, alleen haar armen heeft ze er nooit onder gehouden. Ondertussen heeft ze door hoe ze zichzelf daar onderuit gewurmt krijgt. Ze gaat nu dus alsnog haar hele bedje door haha.