3 Reacties

3 maanden geleden

hoi hoi, het is een lastige situatie maar ik zal je zeker aanraden om toch met je vriend te praten zodat hij toch ook echt zit dat het niet gaat. misschien kan je hem je zoon laten brengen en ophalen zodat hij zit dat het echt niet gaat. ik heb zelf soms discussies over mijn dochtertje met mijn man dan laat ik hem doen wat er moet gebeuren dan zie ik dat hij van gedachten verandert. je kan misschien dat even proberen. succes

3 maanden geleden

Hey ik herken ontzettend veel in je verhaal.. zelf in de ziektewet gezeten en nu weer aan het opbouwen. Ik vind het ook super lastig om hem af te staan en nog steeds maar het gaat wel beter. En dat komt door het toch te doen. Het kan ook zijn dat je zoontje weet dat jij er bent en daardoor onrustiger is. Geef ze de kans om samen te wennen. Je kan ook beginnen met halve dagen bijvoorbeeld. Het voordeel is dat je zoontje wat ouder is dus een keer wat minder melk of slaap is nu wat minder kritisch. Dat haalt hij bij jou wel weer in of hij eet wat meer vaste voeding. Het komt echt goed 😘😘 en als nou over paar weken blijkt dat het toch nog te vroeg is dan kan je altijd nog het gesprek aan met je vriend. En dan bijv tijdelijk halve dagen gaan werken of werk toch nog uitstellen

3 maanden geleden

Onze dochter gaat al vanaf 13 weken naar de gastouder, maar man wat vond ik dat vreselijk. Nog vind ik het niet leuk om haar heel de dag te missen, maar ondertussen heeft ze het daar zo naar der zin en dat maakt het echt makkelijker. Geef het de tijd zou ik zeggen.