Hi dames,
Doordat mijn contract niet werd verlengd tijdens mijn zwangerschapsverlof (geluk bij een ongeluk) ben ik de afgelopen 10 maanden full time met mijn zoontje geweest, echt een cadeautje. Ik geniet elke dag zo van onze tijd samen. Helaas moet ik per 1 december weer aan de slag. Als ik heel eerlijk ben zou ik zooo graag bij hem thuis blijven maar mijn partner vind dat dat niet kan financieel. Zelf zie ik dat anders, we maken dure keuzes en ik zou graag aanpassingen maken waardoor we het prima zouden kunnen redden. Daarom gaat ons zoontje per oktober 2 dagen per week naar een oppas. Zelf ga ik dan 3 dagen werken en past mijn moeder nog een dagje op. We delen de oppas met een gezin uit onze wijk. We zijn nu langzaam begonnen met wennen 2x een halve dag maar pffffff dit kan ik niet en wil ik niet. Ik ben er beide dagen het eerste uurtje bijgeweest…hoorde dat hij erna gestrest was en veel moest huilen. Hij had ook geen melk gedronken en amper geslapen…zelf ga ik ook kapot. Hoe moeten we dit nou doen? Ik wil dit niet maar zie geen andere optie…(het gesprek met mijn vriend opnieuw aangaan heb ik al geprobeerd maar hij ziet het anders en ik wil hem niet het gevoel geven op zijn zak te teren). De oppas is lief en probeert het hem echt naar zijn zin te maken maar het is gewoon geen familie. Ik weet niet wat ik moet doen…