6 Reacties

6 maanden geleden

Hebben jullie niet zo’n spuitje gekregen waarmee je het dosseert? Anders gewoon in de fles geven!

6 maanden geleden

Is dit gewoon vloeistof? Ik heb nooit antibiotica gegeven maar die van mij vond vitamine d druppels vies dus toen deed ik haar wangetjes als een visje zachtjes dichtknijpen zodat ze de druppels niet kon uitspugen🤣🤣 Soms kan het niet anders en moet je het een beetje pushe sinds het wel belangrijk is😅

6 maanden geleden

Wij zijn vandaag ook begonnen met een antibiotica kuur. Ik heb zelf bij de apotheek om een spuitje gevraagd en toen ook gekregen. Dat werkt echt heel goed! Kan je beetje bij beetje in de mond doen

6 maanden geleden

Ons zoontje krijgt dagelijks antibiotica. Meestal lukt het gewoon met het spuitje in de mond (hij is er aan gewend). Als dat niet lukt via een lepeltje gemengd met appelmoes of iets anders wat hij lekker vindt :-). Hopelijk lukt het!

6 maanden geleden

Ik heb ook een antibiotica kuur moeten geven een week. Was hier ook drama. Wat bij ons hielp was met het spuitje liggend in de mond steeds een beetje te spuiten en gelijk de speen er achter aan, zodat ze het niet zou uitspugen. Wij moesten steeds 3 ml geven. En dan deed ik ong 0,5/1ml in haar mondje spuiten en gelijk de speen, dan had ze het doorgeslikt en dan steeds herhalen totdat het spuitje leeg was. Dit was het enigste wat hielp. Ze is een flesweigeraar dus in flesje geven is ook een optie maar hier lukte dat helaas niet.

6 maanden geleden

Ah hier kan ik al wat mee🤗 bedankt dames. We hebben geen spuitje gekregen, maar il ga er morgen eentje halen en het daarmee proberen