35 Reacties

8 maanden geleden
Reactie op mini1997
Wij hebben hier hetzelfde probleem met het lumabadje, beetje spijt van onze ...
Ik heb ook zitten nadenken om een Stokke flexbad nu aan te schaffen, maar het lijkt mij voor ons als ouders niet heel fijn voor je rug ofzo. Je zet het bad nu ook niet zo snel met op de poten denk ik.

8 maanden geleden
Wij hebben zo’n zitje en gebruiken die voor in bad maar ook onder de douche
https://www.prenatal.nl/bad-en-verzorging/babybad-accessoires/badzitjes-en-badringen/prenatal-badring-wit-5099161.html?hic_camp=google_ads:17552950712:136386469565:605354381183&kwd=&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD-TjFTCZpy7npT1q67_RjB1UKpID&gclid=CjwKCAjwooq3BhB3EiwAYqYoEvUAxThD0iT8PKc3EA_-VscFKG7y7lrVjidM2rXuPRVlnBKt8nQcbhoCfyEQAvD_BwE

8 maanden geleden
Ik heb ook het Luma badje bij mij staat hij nu gewoon op de grond in de douche ik vul hem half zet mn dochter er in ze gaat zelf lekker spelen. Zelf kan ik dan ook douche en haar in de gaten houden. Soms klimt ze er nu uit en komt ze nog onder de douche liggen. Alleen even goed opletten dat ze niet omvallen in het badje.

8 maanden geleden
Hier heeft laatst onze peuter toen het warm was nog lekker in het luma badje gezeten. Gewoon op de grond ipv de poten.

8 maanden geleden
Hoezo is je dochter te jong voor de douche? Wij douchen eigenlijk altijd met de baby op de arm en ze vindt het heeeerrrrlijk. En als ze in het badje gaat, staan we er gewoon bij en ondersteunen we haar, want ze draait en rolt en duikt alle kanten op 😅 Zelfde voor de wasmand waar we haar meermaals buiten toen het warm was in de tuin in hebben gezet. Gewoon erbij zitten en lekker laten rommelen.

8 maanden geleden
Wij hebben dit badzitje Bekijk Smoby - Little Smoby - Baby Bath Time - Badspeelgoed - babybadzitje met tablet uitgerust met speelse activiteiten: 1 walvissproeier, 1 schoepenrad, 1 waterbloem en 1 beker op: https://www.bol.com/nl/p/smoby-little-smoby-baby-bath-time-badspeelgoed-babybadzitje-met-tablet-uitgerust-met-speelse-activiteiten-1-walvissproeier-1-schoepenrad-1-waterbloem-1-beker/9300000082254825?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

8 maanden geleden
Hier doen we hem met een zwem maatje in het grote bad. Dan kan hij heerlijk spartelen. En soms zetten we een IKEA baby stoel onder de douche en gaat hij daar in. Dan staan we ook een soort van op hoogte.
Het is hier echt niet te doen om hem op de arm onder de douche te nemen. Hij is daar veel te bewegelijk voor, en met een gewicht van 11+ kilo is dat ook een hele workout 😅

8 maanden geleden
Wij hebben ook Luma, maar onze zoon kan hier prima rechtop in zitten en heeft volop ruimte. Dus vraag me even af hoe jouw dochter hier niet meer in past. Waar is het dan te krap?

8 maanden geleden
Ik neem voor een badje echt de tijd, omdat hij er zelf ook enorm van geniet. Ik zet het prenatal badje dan op de grond, vul deze met water en zwitsal badschuim, en vervolgens zet ik hem er zittend in, maar houd ik hem constant vast. Het is namelijk al 2x gebeurt dat hij dan glijdt. Gelukkig vond hij het zelf geen issue, maar ik wel!

8 maanden geleden
Ik laat mijn zoontje zitten op de vloer van de douche, geef hem een bakje met wat speelgoed, ga er zelf bijzitten op een klein krukje en douche hem op deze manier. Gaat helemaal prima!